  • Data: 2011-07-25 22:29:21
    Temat: Re: Nie jeździj szybko i nie gap się!
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-25 22:12, Artur Maśląg pisze:

    > To ja przepraszam - ja się zatrzymuję (w zależności od okoliczności)
    > i obserwuję w lusterkach co się dzieje z tyłu. Zdarzyło mi się z rok
    > temu wystawić w taki sposób patrol policji - udało im się zatrzymać
    > przed pasami :)

    Tak robiłem. Ale po tym jak koleś mało co mi nie zgarnął pieszego (sam
    wszedł bez mojej zachęty), to sobie darowałem. Widziałem w lusterku, że
    zapierdala prawym pasem debil (koleś wszedł z wysepki), to wrzuciłem
    prawy kierunek i troszeczkę zjechałem na jego pas mając nadzieję, że mu
    się rozjaśni, że po coś się zatrzymuję. Koleś na klaksonie mało co mi
    lusterka nie stłukł. Pieszy się na szczęście zorietował. Tu na grupie
    mnie zjebali za zajeżdzanie drogi.

    Nie chcę mieć nikogo na sumieniu. Brutalne, ale u nas przepuszczanie
    pieszych, jak jest więcej niż jeden pas, to proszenie się o kłopoty.

    Shrek.