  • 11. Data: 2009-01-04 18:10:32
    Temat: Re: Nie dziala klawiatura PS2
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Mariusz" <s...@m...com> napisał w wiadomości
    news:gjqpv4$o55$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ta ECS z Pendtium D, ktorej dotyczy problem.. podlaczalem juz podobny zestaw,
    > czyli te sama klawiature przez przejsciowke do portu USB i niestety, zero
    > reakcji.

    W dosie, czy biosie? Jak pierwsze to włącz w biosie "USB Mouse Support"

  • 12. Data: 2009-01-04 18:35:46
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    qwerty pisze:

    > W dosie, czy biosie? Jak pierwsze to włącz w biosie "USB Mouse Support"

    BIOS, nawet wejsc sie nie da. Sprobuje jeszcze naciskac klawisz F1 przy
    uruchamianiu (bo to chyba AMI), ale to dopiero jutro, bo problem dotyczy
    komputera znajomego.

    --
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-01-04 18:46:49
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Mariusz pisze:
    > Tymczasem komputer nie reaguje na zaden klawisz, czy to F1, czy F11 aby
    > wejsc do Boot Menu, czy CtrlAltDel aby zrestartowac - nic.
    > Probowalem tez z przejsciowka PS2>USB, ale rowniez nie dziala, zdaje sie
    > USB nie jest obslugiwany z poziomu BIOSu? Dodam, ze klawiatura jest
    > zasilana, bo mrugaja diody podczas uruchamiania.
    A jaka to byla przejściówka? Aktywna, z elektroniką, czy po prostu
    kawałek plastiku? Jeśli to jest kawałek plastiku i nie jest od tej
    konkretnej klawiatury, to nic dziwnego że ci klawiatura na usb nie
    zadziała. Zasilana jest, bo +5v i masa przechodzi dobrze, tyle że
    klawiatura nie musi wcale mieć na pinach transmisyjnych (od ps/2)
    obsługi usb

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 14. Data: 2009-01-04 19:19:03
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    BartekK pisze:

> [...]
    > zadziała. Zasilana jest, bo +5v i masa przechodzi dobrze, tyle że
    > klawiatura nie musi wcale mieć na pinach transmisyjnych (od ps/2)

    Wyglada niemal identycznie:
    http://allegro.pl/item515372901_z1_adapter_klawiatur
    a_mysz_ps_2_usb_2xps2_f_vat.html
    jakis czas temu dalem za nia 15 zl.
    Sprawdzilem juz i dziala na MSI K7N2 Delta2 (Socket A) w BIOSie i w
    DOSie z odbiornikiem bezprzewodowej klawiatury Logitecha. Jutro raz
    jeszcze dla pewnosci sprawdze na tym Pentium D z ECSem.

    --
    Mariusz

  • 15. Data: 2009-01-04 19:31:48
    Od: 44mc44 <c...@f...onet.pl>

    Na ekranie komunikat dot. adresu MAC
    > zintegrowanej karty sieciowej, ze obydwa zapisane w pamieciach CMOS i
    > Flash sa nieprawidlowe, ponizej komunikat: nacisnij F1 aby wznowic.
    > Tymczasem komputer nie reaguje na zaden klawisz

    Wydaje mi się, że kiedyś tak miałem (co prawda chyba na jakimś msi) i
    przyczyną była pamięć. Jak masz dwa moduły to spróbuj jakiś wyjąć.

    Pozdrawiam,
    MCH

  • 16. Data: 2009-01-04 19:36:47
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mariusz napisał/a:

    > BIOS, nawet wejsc sie nie da. Sprobuje jeszcze naciskac klawisz F1 przy
    > uruchamianiu (bo to chyba AMI), ale to dopiero jutro, bo problem dotyczy
    > komputera znajomego.

    To pożycz od kogoś klawiaturę na PS2 i podłącz.

    --
    animka

  • 17. Data: 2009-01-04 19:40:29
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    qwerty napisał/a:
    > Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawdzał na innych.

    Ale podłączał pod USB bodajże a nie pod PS2.

    --
    animka

  • 18. Data: 2009-01-04 20:14:59
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Mariusz pisze:

    > Wyglada niemal identycznie:
    > http://allegro.pl/item515372901_z1_adapter_klawiatur
    a_mysz_ps_2_usb_2xps2_f_vat.html
    > jakis czas temu dalem za nia 15 zl.
    No to jest ok, w środku jest czip i jest to na usb wykrywane jako
    usb-hid-composite device (keyboard, mouse).

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 19. Data: 2009-01-04 20:32:58
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    44mc44 pisze:

    > Wydaje mi się, że kiedyś tak miałem (co prawda chyba na jakimś msi) i
    > przyczyną była pamięć. Jak masz dwa moduły to spróbuj jakiś wyjąć.

    Jest tylko jeden modul DDR2.

    --
    Pozdrawiam,
    Mariusz

  • 20. Data: 2009-01-04 20:42:12

    Mariusz pisze:

    > Jest tylko jeden modul DDR2.

    nie czytaj tych tumanow, bo to nawet nie potrafi czytac ze zrozumieniem.
    dowlona klawiatura na usb bedzie dzialac, chyba ze faktycznie plyta jest
    uszkodzona a instalacja sterownikow zbiegla sie w czasie z awaria, co
    moze potwierdzac fakt ze nie reaguje na reset biosu zworka. obejrzyj
    plyte, moze kondensatory spuchly.