  • 21. Data: 2009-01-04 22:01:14
    Temat: Re: Nie dziala klawiatura PS2
    Od: 44mc44 <c...@f...onet.pl>

    > nie czytaj tych tumanow
    bez komentarza
    , bo to nawet nie potrafi czytac ze zrozumieniem.
    ?
    > dowlona klawiatura na usb bedzie dzialac
    Nie będzie bo niby dlaczego ma zadziałać hint bez klawiatury też
    powinien sie uruchomić, nieprawdaż?
    , chyba ze faktycznie plyta jest
    > uszkodzona
    to być może, nie wnikałem wtedy w szczegóły tym nie mniej objaw miałem
    identyczny , może faktycznie gniazdo było uszkodzone. W związku z tym
    można zmienić gniazdo

    > obejrzyj plyte, moze kondensatory spuchly.
    LOL zapomniałeś jeszcze o kiepskim zasilaczu.

    MCH

  • 22. Data: 2009-01-06 18:10:08
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    K pisze:

    > dowlona klawiatura na usb bedzie dzialac, chyba ze faktycznie plyta jest
    > uszkodzona a instalacja sterownikow zbiegla sie w czasie z awaria, co
    > moze potwierdzac fakt ze nie reaguje na reset biosu zworka. obejrzyj
    > plyte, moze kondensatory spuchly.

    Sprawdzalem ponownie: nie dzialaja klawiatury PS2: klasyczna i
    bezprzewodowy logitech (jego odbiornik) podlaczane przez aktywna
    przejsciowke USB. Sprawdzalem kazdy z 4 portow USB z tylu plyty.
    Obejrzalem kondensatory, ale nie widac zeby ktorys z nich mial wyrazny
    wyciek, czy specznienie, ale zaznaczam ze na elektronice prawie sie nie
    znam. Coz, plyta powedruje do serwisu, niech tam sie wypowiedza co to
    moze byc i czy naprawa bedzie w ogole oplacalna.
    Dziekuje za pomoc

    Mariusz

  • 23. Data: 2009-01-06 18:13:02
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    44mc44 pisze:

    > Nie będzie bo niby dlaczego ma zadziałać hint bez klawiatury też
    > powinien sie uruchomić, nieprawdaż?

    Komputer sie uruchamia, obraz jest i komunikat 'nacisnij F1'. Nie
    dzialaja klawiatury przez PS2 i USB, wiec nie moge nic zrobic.

    > może faktycznie gniazdo było uszkodzone. W związku z tym
    > można zmienić gniazdo

    PS2 jak PS2, ale ze na USB tez nie dziala?

    --
    Mariusz

  • 24. Data: 2009-01-06 18:18:04
    Od: 44mc44 <c...@f...onet.pl>

    > PS2 jak PS2, ale ze na USB tez nie dziala?

    Włóż pamięć do innego gniazda lub wymień pamięć coś z tego Ci pomoże
    ,raczej :)

  • 25. Data: 2009-01-06 18:25:04
    Od: Mariusz <s...@m...com>

    44mc44 pisze:

    > Włóż pamięć do innego gniazda lub wymień pamięć coś z tego Ci pomoże
    > ,raczej :)

    Ale pamieci nikt nie dotykal, kiedy to sie stalo, komputer byl
    rozkrecany jedynie w serwisie. Sprawdzalem poprawnosc montazu i jest
    wcisnieta do oporu, rownomiernie osadzona w slocie..

    --
    Mariusz

  • 26. Data: 2009-01-06 18:50:30
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Mariusz napisał/a:

    > Komputer sie uruchamia, obraz jest i komunikat 'nacisnij F1'. Nie
    > dzialaja klawiatury przez PS2 i USB, wiec nie moge nic zrobic.

    > PS2 jak PS2, ale ze na USB tez nie dziala?

    Już wiem co to jest. Musisz wymienić baterię w komputerze.
    A tu masz forum na ten temat:
    http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?f=19&t=1
    74055&start=0

    --