  • 1. Data: 2010-10-16 12:31:42
    Temat: Nie będę ustępował policji.
    Od: WW <w...@v...pl>

    Witam
    Większość z nas, widząc samochód na sygnale odruchowo ustępuje mu drogę.
    Od dziecka wpajano nam, że na sygnale, to znaczy, że coś się stało, że
    potrzebna pomoc.
    Tymczasem wczoraj, młodych bysiów w policyjnych mundurkach, wieziono na
    zabezpieczenie meczu.
    Oczywiście, suki jechały na sygnale - cala kolumna.
    Czy panowie policjanci nie wiedzieli wczesnej, czy zaspali i nadużywając
    sygnału chcieli nadrobić czas ?.
    Do meczu jeszcze go sporo zostało.
    W tv właśnie widziałem program, w którym pan policjant opowiadał, jak to
    kierowcy nie ustępują karetkom.

    Może najpierw niech władzunia popatrzy w lustro i zwlecze szybciej dupy
    z łóżeczka.

    Karetce i strażakom tak, ale policji już nigdy.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 2. Data: 2010-10-16 14:39:51
    Temat: Re: Nie będę ustępował policji.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Oct 2010 12:31:42 +0200, WW wrote:
> [...]
    >Oczywiście, suki jechały na sygnale - cala kolumna.
    >Czy panowie policjanci nie wiedzieli wczesnej, czy zaspali i nadużywając

    Ale chcesz paru setkom funkcjonariuszy placic nadgodziny czy lepiej
    poczekac minute i przepuscic :-)

    Oni tez moga miec inne czynniki - np posilki sa z innego miasta i
    drogi nie znaja, albo bez sygnalow to beda sie kwadrans zjezdzac .. i
    ty za to zaplacisz..

    >Karetce i strażakom tak, ale policji już nigdy.

    A potem bedziesz stal w korku bo ktos nie chce przepuscic policji do
    wypadku :-P

    J.

  • 3. Data: 2010-10-16 14:41:23
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

> [...]
    >
    > Oni tez moga miec inne czynniki - np posilki sa z innego miasta i drogi
    > nie znaja, albo bez sygnalow to beda sie kwadrans zjezdzac .. i ty za to

    Za ochronę meczu powinien płacić organizator. To w ogóle skandal, ze
    publiczne pieniądze idą na coś takiego.

    --
    ignorance is bliss

  • 4. Data: 2010-10-16 14:56:28
    Temat: Re: Nie bede ustepowa? policji.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-10-16 14:41, to pisze:

    > Za ochronę meczu powinien płacić organizator.
    płaci

    BTW: jak robisz sobie imprezę poza drogami publicznymi
    i chcesz powariować autem to tak zwane zabezpieczenie
    jednej karetki pogotowia kosztuje około 300 PLN za godzinę.

    Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych
    (Dz. U. Nr 62, poz. 504; dalej jako: UBIM)

    Zgodnie z art. 5 u.b.i.m. za bezpieczeństwo imprezy masowej w
    miejscu i w czasie jej trwania odpowiada jej organizator.
    Za wszystko płaci organizator. Pprzynajmniej zgodnie z przepisami
    powinien. Chyba ze komendant wojewódzki dostanie kilkadziesiąt
    biletów jako dowód wdzięczności ;) czy tam korzyść majątkową.

  • 5. Data: 2010-10-16 15:12:43
    Temat: Re: Nie b?d? ust?powa? policji.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 16 Oct 2010 12:41:23 GMT, to wrote:
    >begin J.F.
    >
    >Za ochronę meczu powinien płacić organizator. To w ogóle skandal, ze
    >publiczne pieniądze idą na coś takiego.

    Wydaje mi sie ze placi. Ale to bylby tez skandal gdyby mial ochraniac
    tez ulice poza stadionem :-)

    Zaraz .. a nieproszonego goscia z domu to jak bedziesz wypraszal ?
    Zadzwonisz po policje. To czemu organizator ma byc traktowany inaczej?
    Pobral oplate, dostarczyl siedzenie i rozrywke, a zlymi kibicami to
    niech sie policja zajmuje, to jest skandal zeby mu kazac cos za
    nieudolnosc policji placic :-)

    J.

  • 6. Data: 2010-10-16 16:22:37
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 16-10-2010 14:39, J.F. pisze:

    > Ale chcesz paru setkom funkcjonariuszy placic nadgodziny czy lepiej
    > poczekac minute i przepuscic :-)

    Funkcjonariusze nie mają płacone za nadgodziny.
    Mogą co najwyżej je odebrać.

    M.

  • 7. Data: 2010-10-16 16:55:53
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2010-10-16 14:41, to pisze:
    > begin J.F.

    > Za ochronę meczu powinien płacić organizator. To w ogóle skandal, ze
    > publiczne pieniądze idą na coś takiego.

    Kazdy z kibicow placi, placac podatki. Wiec za spokojna droge na mecz i
    do domu tez tak jakby posrednio placi panom "niebieskim".

    --
    venioo
    GG:198909

  • 8. Data: 2010-10-16 17:05:54
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    megrims pisze:

> [...]
    >
    > Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych
    > (Dz. U. Nr 62, poz. 504; dalej jako: UBIM)

    Tyle, ze impreza masowa to taka powyżej 1000 osób. A oczywiście jak
    robisz imprezę dla 100 osób to warto zapewnić zabezpieczenie medyczne.
    Cena 300 zł jest nieco wygórowana, można i za 100/200 zł/h

    Seco

  • 9. Data: 2010-10-16 17:46:27
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin venioo

    > Kazdy z kibicow placi, placac podatki. Wiec za spokojna droge na mecz i
    > do domu tez tak jakby posrednio placi panom "niebieskim".

    Poważnie to napisałeś czy tak sobie tylko żartujesz?

    --
    ignorance is bliss

  • 10. Data: 2010-10-16 17:47:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > Zaraz .. a nieproszonego goscia z domu to jak bedziesz wypraszal ?
    > Zadzwonisz po policje. To czemu organizator ma byc traktowany inaczej?

    Nie dzwonię po policję na wszelki wypadek, jak mam zamiar zaprosić gości.

    --
    ignorance is bliss