  • 11. Data: 2024-10-12 21:08:24
    Temat: Re: Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 3.09.2024 o 23:44, Jacek Marcin Jaworski pisze:
    > Dobry wieczer!
    >
    > Obecnie mamy nadwyżki energii z fotowoltaiki i z tych powodów zdarzają
    > się odłączenia odbioru tej energii w ciągu dnia.
    > Podczas gdy w TV ogłasza się podwyżki cen energii el.
    > A dziś w:
    > https://spidersweb.pl/2024/09/ponad-60-mld-zl-na-pol
    ska-elektrownie-atomowa.html
> [...]
    > Przecież to jest szaleństwo!
    >
    > Zamiast tej elektrowni atomowej powinno się zbudować np. fabrykę wodoru
    > która energię z fotowoltaiki konwertuje na czysty wodór - taka konwersja
    > energii była by "inteligentnym ciosem karate" w ten problem nadwyżki
    > energii el. w ciągu d.
    > Dalej idąc tym tropem można inwestować nadwyżkę energii z fotowoltaiki w
    > inne energochłonne procesy takie jak np. produkcja aluminium lub remonty
    > skorodowanych części stalowych ultradźwiękami (np. kadłuby okrętowe i
    > kontenery - to już działało w PRL!!! i to w moim mieście w Pruszczu Gd.).

    Wysłałem to też do rodziny Tuskano na adres k...@k...gov.pl (tajna
    policja skasowała mi to z kat. wysłane) i oto co się teraz dzieje w tej
    sprawie:

    https://investmap.pl/w-woj-slaskim-powstanie-fabryka
    -wodoru-za-2-mld-zl-to-bedzie-game-changer-dla-caleg
    o-regionu.a310613

  • 12. Data: 2024-10-12 21:27:25
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 12.10.2024 o 21:08, Jacek Marcin Jaworski pisze:

> [...]
    > sprawie:
    >
    > https://investmap.pl/w-woj-slaskim-powstanie-fabryka
    -wodoru-za-2-mld-zl-to-bedzie-game-changer-dla-caleg

    Gamonie z tajnej policji skasowali z wysłanych ale nie z odebranych. Oto
    potwierdzenie, że przekazali mój wniosek do Ministerstwa Klimatu i
    Środowiska:

    > Szanowni Państwo,
    > zgodnie z kompetencjami przekazuję wiadomość e-mail do Ministerstwa Klimatu i
    Środowiska.