    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nich szlag trafi debili na motorze !!!
    Date: Mon, 16 May 2011 10:23:43 +0200
    <iqqilo$54e$2@inews.gazeta.pl>

    W dniu 2011-05-16 09:10, Andrzej Ława pisze:

    > Nie, właśnie nie jest napisane, że JEDEN.

    Użyta jest liczba pojedyncza. Odpowiedź na pytanie kiedy stosuje się
    liczbę pojedynczą a kiedy mnogą pozostawiam Tobie.

    > Pięknie musi wyglądać twoje wyprzedzanie dwóch pojazdów w postaci
    > samochodu (pojazd) ciągnącego przyczepę (pojazd) albo holującego inny
    > samochód (pojazd) ;->

    "kierujący, jadący przed nim na tym samym pasie ruchu, nie
    zasygnalizował zamiaru wyprzedzania innego pojazdu, zmiany kierunku
    jazdy lub zmiany pasa ruchu."

    Czasem zdarza się, że osoby nie pamiętają wszystkich przepisów. Ale
    tragiczne jest połączenie, kogoś kto nie zna obowiązujących, wymyśla
    własne a do tego ma problemy z logicznym myśleniem.

    A.