    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Date: Wed, 27 May 2015 13:51:52 +0200

    Jacek Maciejewski wrote:

    > Nie udawaj greka. System zajmuje ok. 15GB, z wieeloma aplikacjami. Jak
    > ma na systemowym dane to zawsze może przenieść gdzie indziej.
    > Przynajmniej będzie miał okazję porządki zrobić :)

    Nie mam czasu na żonglerkę plikami i zastanawianie się, "co powinno być
    jednak na SSD, a co może być na HDD". Nie mam kasy na dwa fizyczne
    dyski. Nie mam ochoty na ryzyko związane z wydawaniem pieniędzy na
    używane dyski. Nie mam ochoty marnować kosztownej przestrzeni na SSD na
    przechowywanie nim partycji recovery. Nie mam SATA III, ani nawet SATA
    II, żeby przepłacanie za SSD dało jakiś zauważalny efekt. Nie mam ochoty
    na plątanie kabli do dwóch fizycznych dysków w jednym komputerze.
    Ma być łatwo, prosto, przyjemnie: proste sklonowanie obecnego dysku na
    nowy 1:1 + utworzenie partycji NTFS na pozostałym obszarze nowego dysku.
    System ma działać miło i jak to się ładnie teraz mówi "responsywnie". To
    wszystko za nie przesadzoną cenę.
    Czyli Seagate SSHD 4TB, a jeśli się nie da, to mniejszy i tańszy Seagate
    SSHD 2TB.