  • Data: 2015-05-28 11:09:36
    Temat: Re: Nforce 4 i dysk 4TB
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przemciu, nie nadymaj się bo ulecisz w kosmos. Pytek nie chce SSD więc
    > możesz spać spokojnie :) A jeśli chodzi o manię to raczej ty jesteś
    > maniakalnym wrogiem SSD :)

    Wrogiem są idioci przekonywujący że SSD sprawdzi się zawsze,
    u wszystkich, w każdym przypadku i w każdej nawet śmiesznie
    małej pojemności.
    A potem taki przekonany co tydzień traci czas na kombinowanie
    co by tu jeszcze z tego szybkiego dysku wywalić na wolny.

    A najwięksi idioci to tacy którzy na pytanie na ile pomoże wymiana
    procesora X na procesor Y od razu stwierdzają że kup SSD
    i nie będziesz musiał procesora wymieniać.
    Po włożeniu SSD stary procesor automagicznie przyspieszy.

    W podsumowaniu, nie nadymaj się bo wylecisz w kosmos tam
    gdzie czekają już twoje pomysły i twoje przerośnięte ego.