  • 21. Data: 2013-02-14 15:02:10
    Temat: Re: Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Leszek napisał:

    > i doładowanie wchodzi na fakturę firmową - to taka kolejna
    > racjonalizacja :-)

    Tak, to jest very wygodne :)

    > No tutaj minąłeś się daleko z prawdą : nie muszę :-P
    > Bardziej jestem przerażony, że byłem bardzo blisko tego, żeby kupić go
    > bez modemu :-) To byłaby tragedia.

    JAk to punkt widzenia rozni sie ze wzgledu na punkt siedzenia. Dla mnie
    dramatem (no moze nie duzym,ale zawsze) bylby nexus z modulem GSM :)

    > O tym czy generalnie warto tablet z OS zamiast Androida to temat na
    > bardzo dłuuugą dyskusję.

    Zapomniales o tabletach z Windows i to z podzialem na RT i nie-RT :)

  • 22. Data: 2013-02-14 16:51:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 12:34:17 +0100, Leszek napisał(a):

    > Tylko takie rozwiązanie jest mniej wygodne, dwa urządzenia, musisz
    > pamiętać i naładowaniu obu,
    > (Mifi, które widziałem miało na tyle małe baterie, że działało pewnie
    > kilkadziesiąt minut - może pojedyncze godziny).

    Współczesne Mifi w typie Huawei E586 działa 3-5 godzin. Średnio około 4.
    Można posłużyć się ładowarkami USB z paluszków - jakieś grosze kosztują.

    > Tablet otwierasz i w ciągu pojedynczych sekund masz dostęp do internetu.

    Tak, nie neguję. Ale czasem oznacza to, że musisz szukać narzędzia, żeby
    wydłubać SIM i go zmienić.

    > dostępowy (działa jak Mifi) - właśnie ostatnio tego potrzebowałem i z
    > internetu korzystałem nie tylko ja ale i osoba
    > pracująca na laptopie. Mało tego to działa nawet gdy iPad jest lekko
    > uśpiony (działa tylko połączenie z siecią i WiFi) -
    > dla mnie genialna sprawa.

    Tak, tyle, że jako typowy produkt Apple szpieguje użytkownia informując
    operatora, że tethering jest w użyciu (używa innego APN). Wielu operatorów
    blokuje wtedy transmisję. Można to ominąć, ale wymagany jest jailbreak

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2013-02-14 16:51:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 05:10:43 -0800 (PST), nexus napisał(a):

    > Dzieki
    >
    > Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima i miec dostep do internetu
    przez operatora? A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

    Czasem oznacza. Trzeba dokładnie czytać opis.

  • 24. Data: 2013-02-14 19:24:08
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > Zapomniales o tabletach z Windows i to z podzialem na RT i nie-RT :)

    Kolejka
    http://www.gsminsider.com/2013/02/many-people-queued
    -outside-microsoft.html

    Porównanie
    http://siliconangle.com/blog/2012/11/30/microsoft-su
    rface-pro-vs-ipad-galaxy-tab-and-other-top-tablets/

  • 25. Data: 2013-02-14 23:16:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Leszek" <l...@w...peel> wrote in message

    > To już wnikanie w szczegóły,

    Takie same "szczegóły" jak to Twoje ładowanie dwu baterii.
    Tu masz ładowanie dwu kart z pakietami...
    Założyłem oczywiście że w 2013 roku każdy ma już internet
    w telefonie przede wszystkim, a tablet jest tylko dodatkiem...
    Ty jesteś jakimś dziwnym wyjątkiem.

    > akurat mam telefon w abonamencie bez internetu i nie chcę dokupować
    > co miesiąc pakietu, którego czasami nie wykorzystam. Akurat wygodniej
    > mi trzymać w tablecie
    > prepaida za 20 zł na rok. A co do dzielenia kosztów/pakietów, to ładuje
    > prepaida z telefonu z abo.
    > i doładowanie wchodzi na fakturę firmową - to taka kolejna racjonalizacja
    > :-)

    Jak to dobrze widzisz, że są wersje tabliczek z- i bez modemu GSM...
    Można sobie dobrać to co komu odpowiada i pasuje :-)

    > No tutaj minąłeś się daleko z prawdą : nie muszę :-P
    > Bardziej jestem przerażony, że byłem bardzo blisko tego, żeby kupić go bez
    > modemu :-) To byłaby tragedia.

    Straszna tragedia :-) Bez przesady - nie bądź taki teatralny... :-)

    > ... Nejs2 : bierz z HSPA+ :-) i nie czytaj dalej bo Ci wykupią !

    Tylko jak ma telefon służbowy i jego pracodawca też tak jak Twój
    nie chce abyś hulał i szalał po internecie ze służbowego sprzętu
    i za ich pieniądze ;-) W innym przypadku pewnie nie potrzebuje...

  • 26. Data: 2013-02-14 23:18:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > hehehe :)
    >
    > ja celowo nexusa 7 kupilem bez gsm. Mam ruter gsm z wifi, taki maly
    > mobilny, ktory JEDNĄ karta SIM obsluguje jak trzeba:
    > laptop
    > tablet
    > komorke
    > laptop zanjomego
    > tablet znajomej ;)
    >
    > I do tego moze oblugiwac kilka urzadzen jednoczesnie.

    On ma to samo - też ma jedną kartę SIM z internetem.
    Tylko trzyma ją w tablecie a my w telefonie :-)

  • 27. Data: 2013-02-15 04:02:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Lut, 23:18, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message

    > On ma to samo - też ma jedną kartę SIM z internetem.
    > Tylko trzyma ją w tablecie a my w telefonie :-)

    Trzy rozwiazania - kazde ma wady i zalety.

    Przy darmowym internecie z aero2, warto jednak wedlug mnie
    zainwestowac w tablet z modemem, zeby miec w nim staly dostep do
    calkiem sensownego darmowego internetu bez limitow.

    Do internetu mobilnego z telefonu czy miifi, mocniejszego niz ten z
    aero, mozna wtedy podlaczac sie okazyjnie poprzez udostepnione lacze
    na wifi, gdy chcemy np. pooglaac filmy strumieniowe.
    Stacjonarnie naturalnie najlepiej z "domowego" internetu poprzez wifi.

  • 28. Data: 2013-02-15 10:47:00
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-02-14 23:16, Pszemol pisze:

    > Tylko jak ma telefon służbowy i jego pracodawca też tak jak Twój
    > nie chce abyś hulał i szalał po internecie ze służbowego sprzętu
    > i za ich pieniądze ;-) W innym przypadku pewnie nie potrzebuje...
    Dyskusja zaczyna się rozłazić i przestaje mieć związek z tematem.
    Właściwie to sam jestem tym pracodawcą a jeżeli rzeczywiście
    komuś robi różnica 20 czy 50 zł rocznie to o czym tu mowa.
    Dla mnie to taka wygoda, że zapłaciłbym i 500 gdybym musiał,
    ale rozumiem, że nie każdy tak tego potrzebuje.
    Jednak mimo wszystko nie rozumiem dlaczego nie kupić
    sobie prepaida za 26,99zł/rok i mieć ten internet w tablecie.
    http://allegro.pl/orange-free-internet-na-karte-6-gb
    -rok-promocja-i3026657568.html

    Ja to widzę tak, że 999 razy nie będzie potrzebował modemu a ten jeden
    by mu się
    bardzo przydał i stąd twierdzę, że warto.

    Oczywiście że może mieć w internet telefonie tylko, u mnie z tabletu
    korzystają też inni domownicy,
    czasami i goście - ok. wystarczy, moja rada była "wziąć z modemem".
    Bez sensu zacząłem się wdawać w dyskusję co lepsze.
    Wystarczy. Niech każdy robi jak mu wygodnie. Pozdrawiam.

  • 29. Data: 2013-02-15 13:07:17
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bez sensu zacząłem się wdawać w dyskusję co lepsze.
    > Wystarczy. Niech każdy robi jak mu wygodnie. Pozdrawiam.

    Ależ z sensem... nie najeżaj się bo przecież żartujemy...
    Wiesz co to taka odwrócona buźka ;-) ? Take it easy!

  • 30. Data: 2013-02-15 13:56:39
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 15 Feb 2013 10:47:00 +0100, Leszek wrote:
    > moja rada była "wziąć z modemem".

    Ja bym to uzupełnił o tyle, ze brac z modemem, jesli bedzie mobilne, tak
    powazniej.
    Bo do noszenia w domu czy zapakowania w domu/pracy zeby się zająć
    w tramwaju to wifi-only wystarczy.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns