  • 31. Data: 2013-02-15 14:40:16
    Temat: Re: Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
    Od: atm <...@v...pl>

    Apropos Nexusow, refurbishe maja sie pojawic w niezlej cenie:
    http://www.tabletmaniak.pl/81547/nexus-7-499-zlotych
    -oficjalnym-sklepie-asusa/attachment/nexus-7-5/

  • 32. Data: 2013-02-15 15:16:16
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgral(a):

    > Apropos Nexusow, refurbishe maja sie pojawic w niezlej cenie:
    > http://www.tabletmaniak.pl/81547/nexus-7-499-zlotych
    -oficjalnym-sklepie-as
    > usa/attachment/nexus-7-5/

    499,00 zl Wszystkie ceny zawieraja podatek
    produkt niedostepny

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdz historie auta i zobacz czy nie bylo wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdz VIN, wyposazenie, przebieg, historie wypadkowa.

  • 33. Data: 2013-02-17 13:15:51
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-02-14 12:16, Waldek Godel pisze:
    > W dodatku wybór Mifi daje więcej opcji - można np, zainwestować w wersję
    > LTE. Albo na ten przykład - EV-DO (jeżeli ktoś w tak egzotyczne miejsca
    > podróżuje)

    moze tez rebic za zdalny port na karty sd (jak wiadomo n7 nie ma slotu sd)

    --
    the_foe

  • 34. Data: 2013-02-17 13:26:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Feb 2013 13:15:51 +0100, the_foe napisał(a):

    > moze tez rebic za zdalny port na karty sd (jak wiadomo n7 nie ma slotu sd)

    Racja, zapomniałem.
    Może z tego powodu, że nie jest to specjalnie wygodne (przez www)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 35. Data: 2013-02-18 09:10:34
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-02-15 13:07, Pszemol pisze:
    > "Leszek" <l...@w...peel> wrote in message
    >
    > Ależ z sensem... nie najeżaj się bo przecież żartujemy...
    > Wiesz co to taka odwrócona buźka ;-) ? Take it easy!
    Nie miałem takie zamiaru, tak wyszło :-)

  • 36. Data: 2013-02-19 09:21:06
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-14 14:10, nexus pisze:
    > Dzieki
    >
    > Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima i miec dostep do internetu
    przez operatora? A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

    Chyba właśnie o to chodzi... wgląda na to że "+" to szybszy transfer, i
    tym się różni od zwykłego HSPA.

  • 37. Data: 2013-02-19 13:58:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message

    > Chyba właśnie o to chodzi... wgląda na to że "+" to szybszy transfer,
    > i tym się różni od zwykłego HSPA.

    Czy Wy jesteście inteligentni inaczej? :-) Nexus 7 występuje
    w trzech wersjach: tania - 16GB pamięci i bez modemu cellular,
    droższa 32GB pamięci i bez modemu komórkowego no
    i najdroższa: 32GB pamięci z modemem komórkowym.

    Więc wybór w tym wątku jest pomiędzy Nexusem 7 tylko z wifi
    a Nexusem 7 z wifi i modemem komórkowym, tenże akurat
    w wersji hspa+ i nie ma wyboru innego modemu komórkowego
    bo tylko taki montują aktualnie w tej droższej wersji...

    Po co snuć dywagacje bezsensowne jak można odwiedzić witrynę
    internetową producenta i wszystkiego dowiedzieć się z 1szej ręki?
    https://play.google.com/store/devices/details?id=nex
    us_7_16gb&feature=microsite&hl=en
    Nie ma tu wyboru pomiędzy hspa i hspa+, panowie, zlitujcie się!

  • 38. Data: 2013-02-19 14:47:06
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-19 13:58, Pszemol pisze:

> [...]
    us_7_16gb&feature=microsite&hl=en

    > Nie ma tu wyboru pomiędzy hspa i hspa+, panowie, zlitujcie się!

    W tym wypadku akurat nie chodziło o Nexusa, a o standard HSPA i HSPA+
    jako taki.

  • 39. Data: 2013-02-20 00:18:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    us_7_16gb&feature=microsite&hl=en

    > W tym wypadku akurat nie chodziło o Nexusa, a o standard
    > HSPA i HSPA+ jako taki.

    Ty to tak (dodam: błędnie) zrozumiałeś...
    Tymczasem chodziło o to, czy kupić Nexusa z czy bez modemu GSM/HSPA+
    Bo nie istnieją wersje Nexusa z HSPA i HSPA+ :-)

  • 40. Data: 2013-02-20 18:54:59
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-20 00:18, Pszemol pisze:

    > Ty to tak (dodam: błędnie) zrozumiałeś...
    > Tymczasem chodziło o to, czy kupić Nexusa z czy bez modemu GSM/HSPA+
    > Bo nie istnieją wersje Nexusa z HSPA i HSPA+ :-)

    Oj Przemo, nie czytasz wszystkich postów i później zgłaszasz jakieś
    nieuzasadnione pretensje.