  • 1. Data: 2013-02-14 08:51:56
    Temat: Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
    Od: n...@t...pl

    Witam

    Czym w praktyce rozni sie tablet Nexus 7 z "hspa+" od nexusa ktory go nie posiada?
    Widzialem piekne, skomplikowane definicje na wikipedii, ale nie znalazlem odpowiedzi
    do czego mi to cale hspa+ potrzebne.

    Roznica cenowa to ok 200pln, na dodatek w tanszej wersji (bez hspa+) moge dostac za
    darmo rok gwarancji wiecej (oferta jednego sklepu), wiec do czego mi to cale hspa+
    potrzebne?

  • 2. Data: 2013-02-14 09:21:36
    Temat: Re: Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik n...@t...pl napisał:

    > wiec do czego mi to cale hspa+ potrzebne?

    Tutaj :

    http://www.androidauthority.com/hspa-vs-lte-which-on
    e-is-better-78120/

    masz ładnie opisane wraz z rysunkami i wykresami.

  • 3. Data: 2013-02-14 10:51:56
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 14.02.2013 n...@t...pl <n...@t...pl> napisał/a:
    > Witam
    >
    > Czym w praktyce rozni sie tablet Nexus 7 z "hspa+" od nexusa
    > ktory go nie posiada?

    Modemem, ten HSPA+ ma modem, możesz wsadzić mu kartę SIM z pakietem
    danych i połączyć się z internetem, gdzieś gdzie nie ma WiFi.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2013-02-14 11:06:12
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-14 10:51, kakmar pisze:

    > Modemem, ten HSPA+ ma modem, możesz wsadzić mu kartę SIM z pakietem
    > danych i połączyć się z internetem, gdzieś gdzie nie ma WiFi.

    Pomijając już tego nexusa, co to w ogóle oznacza funkcja obsługi HSPA+?
    Podobno AREO2 funkcjonuje na takim standardzie, a jednak u mnie
    doskonale obsługują Aero2 zarówno telefon jaki i tablet, mimo że w
    specyfikacji maja zaznaczone że nie obsługują HSPA+..

  • 5. Data: 2013-02-14 11:13:07
    Od: nexus <n...@t...pl>

    > Modemem, ten HSPA+ ma modem, możesz wsadzić mu kartę SIM z pakietem
    >
    > danych i połączyć się z internetem, gdzieś gdzie nie ma WiFi.
    >

    > --
    >
    > kakmaratgmaildotcom

    A mi ciec w sklepie mowil ze tym moge sie polaczyc z internetem zarowno przez wifi
    jak i przez micro sim. Nie wiedzialem nawet ze w ogole sa sprzedawane tablety bez
    mozliwosci wlozenia simu

  • 6. Data: 2013-02-14 11:13:41
    Od: "t-1" <t...@s...pl>

    Uzytkownik <n...@t...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
> [...]
    >
    > Roznica cenowa to ok 200pln, na dodatek w tanszej wersji (bez hspa+) moge
    > dostac za darmo rok gwarancji wiecej (oferta jednego sklepu), wiec do

    Zwykly ma dostep do sieci tylko przez WiFi.
    Drozszy ma takze dostep do sieci przez GSM , jak kupisz karte SIM z pakietem
    danych u operatora.

  • 7. Data: 2013-02-14 11:45:35
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-02-14 11:13, t-1 pisze:

> [...]
    >>

    > Zwykly ma dostep do sieci tylko przez WiFi.
    > Drozszy ma takze dostep do sieci przez GSM , jak kupisz karte SIM z
    Dodam dwa grosze. Jak kupowałem (iPada - ale to bez znaczenia - no może
    tylko tyle, że różnica cenowa to chyba 400zł),
    to tez zastanawiałem się na opcją z modemem lub bez. Kupiłem opcję z
    modemem.
    W tej chwili NIE WYOBRAŻAM sobie funkcjonalności tabletu bez modemu!
    Tablet to urządzenie wysoce mobilne, możesz zabrać go do pociągu,
    samochodu nawet lekarza itp.
    Brak internetu to znaczna utrata funkcjonalności. Potem dokupiłem drugi
    tablet - tańszą chińszczyznę bez modemu
    - mam zatem porównanie co to oznacza.
    Kartę SIM na rok czasu z 6GB danych kupisz na allegro za 20zł - na rok
    do poczty i internetu ci w zupełności wystarczy.
    L.

  • 8. Data: 2013-02-14 11:50:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

> [...]
    >>

    > Zwykly ma dostep do sieci tylko przez WiFi.
    > Drozszy ma takze dostep do sieci przez GSM , jak kupisz karte SIM z

    Ale co to ma wspólnego z HSPA+? Są setki urządzeń które mają wmontowane
    modemy GSM/UMTS a nie maja tego magicznego HSPA+.

  • 9. Data: 2013-02-14 12:11:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:50:36 +0100, Trybun napisał(a):

    > Ale co to ma wspólnego z HSPA+? Są setki urządzeń które mają wmontowane
    > modemy GSM/UMTS a nie maja tego magicznego HSPA+.

    Niedużo. Za to sporo z czytaniem ze zrozumieniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2013-02-14 12:16:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 14 Feb 2013 11:45:35 +0100, Leszek napisał(a):

> [...]
    > W tej chwili NIE WYOBRAŻAM sobie funkcjonalności tabletu bez modemu!
    > Tablet to urządzenie wysoce mobilne, możesz zabrać go do pociągu,

    Brak wbudowanego modemu nie oznacza braku internetu w podróży. Czasem
    oznacza większą wygodę. Jeżeli ktoś podróżuje dużo zagranicą albo w jakieś
    dziwne miejsca o słabym zasięgu (wieś, działka w lesie) czasem lepiej jest
    różnicę kasy zainwestować w Mifi.
    CHoćby z tego powodu, że mifi ma normalną kartę SIM, jest do tej karty
    łatwiejszy dostęp a przy słabym zasięgu zawsze można mifi postawić na oknie
    czy też (wersja hardkorowa) włożyć do szczelnego strunowego woreczka i
    powiesić na czubku pięciometrowej tyczki (przypadek autentyczny - jedyny
    sposób uzyskania internetu w pewnym miejscu).

    W dodatku wybór Mifi daje więcej opcji - można np, zainwestować w wersję
    LTE. Albo na ten przykład - EV-DO (jeżeli ktoś w tak egzotyczne miejsca
    podróżuje)