  • 11. Data: 2013-02-14 12:34:17
    Temat: Re: Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-02-14 12:16, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > różnicę kasy zainwestować w Mifi.
    > CHoćby z tego powodu, że mifi ma normalną kartę SIM, jest do tej karty
    > łatwiejszy dostęp a przy słabym zasięgu zawsze można mifi postawić na oknie
    > czy też (wersja hardkorowa) włożyć do szczelnego strunowego woreczka i
    > powiesić na czubku pięciometrowej tyczki (przypadek autentyczny - jedyny
    > sposób uzyskania internetu w pewnym miejscu).
    >
    > W dodatku wybór Mifi daje więcej opcji - można np, zainwestować w wersję
    > LTE. Albo na ten przykład - EV-DO (jeżeli ktoś w tak egzotyczne miejsca

    Owszem, można rozważać opcję połączenia również przez bluetooth z
    komórką lub wspomniane Mifi.
    Tylko takie rozwiązanie jest mniej wygodne, dwa urządzenia, musisz
    pamiętać i naładowaniu obu,
    (Mifi, które widziałem miało na tyle małe baterie, że działało pewnie
    kilkadziesiąt minut - może pojedyncze godziny).
    Tablet otwierasz i w ciągu pojedynczych sekund masz dostęp do internetu.
    Każdy widzi to inaczej
    - dla mnie jak wspomniałem, modem (niekoniecznie HSPA+) to konieczność.
    Co do Mifi to przypomniała mi się funkcja na iPad-zie (nie wiem czy to
    działa pod Androidem), który robi za punkt
    dostępowy (działa jak Mifi) - właśnie ostatnio tego potrzebowałem i z
    internetu korzystałem nie tylko ja ale i osoba
    pracująca na laptopie. Mało tego to działa nawet gdy iPad jest lekko
    uśpiony (działa tylko połączenie z siecią i WiFi) -
    dla mnie genialna sprawa.
    L.

  • 12. Data: 2013-02-14 12:34:36
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-14 12:11, Waldek Godel pisze:

    > Niedużo.

    Dziękuję, na pewno wezmę pod uwagę przy zakupie nowego sprzętu. Niedużo,
    a więc nie warto wydawać jakiejś ekstra kasy na to.

  • 13. Data: 2013-02-14 14:10:43
    Od: nexus <n...@t...pl>

    Dzieki

    Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima i miec dostep do internetu
    przez operatora? A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

  • 14. Data: 2013-02-14 14:20:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Tutaj :
    >
    > http://www.androidauthority.com/hspa-vs-lte-which-on
    e-is-better-78120/

    > masz ładnie opisane wraz z rysunkami i wykresami.

    Nie zrozumiałeś pytania :-)

  • 15. Data: 2013-02-14 14:24:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Leszek" <l...@w...peel> wrote in message
> [...]
    > kilkadziesiąt minut - może pojedyncze godziny).
    > Tablet otwierasz i w ciągu pojedynczych sekund masz dostęp do internetu.

    Równie dobrze możesz argumentować że wygodniej jest ładować
    jedną kartę SIM internetem, tą w telefonie, i dzielić te pakiety między
    telefon i tablet a nie martwić się o ładowanie ich obu...

> [...]
    > pracująca na laptopie. Mało tego to działa nawet gdy iPad jest lekko
    > uśpiony (działa tylko połączenie z siecią i WiFi) -

    Musisz tak myśleć jak już wydałeś kupę więcej kasy na iPada z GSM
    i płacisz więcej za internet każdy miesiąc... :-)

  • 16. Data: 2013-02-14 14:26:50
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Nie zrozumiałeś pytania :-)

    Ty jesteś taką sierotą czy dalej udajesz? Chcesz to mu rozrysuj dodatkowo w
    paint`cie do czego mu się przyda hspa+, gdy będzie chciał szybszego neta.
    Chyba nie uważasz, że miałem mu wskazać samą różnicę między "mieć i nie mieć
    hspa+ w tablecie"? No bo, że Tobie od lat trzeba tłumaczyć jak chłop krowie
    na rowie to wszyscy wiemy. Tak, tak, nie tylko ja, wszyscy pozostali też.

  • 17. Data: 2013-02-14 14:26:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "nexus" <n...@t...pl> wrote in message
    ps.com...
    > Czyli brak hspa+ nie oznacza ze nie da sie wlozyc sima
    > i miec dostep do internetu przez operatora?
    > A z hspa+ jedyna roznica to szybkosc polaczenia?

    NIE! Nexus z modemem GSM to ten drozszy, a magiczna
    nazwa której nie rozumiesz to po prostu typ/generacja
    tego modemu GSM. Do tego tanszego SIMa nie wlozysz.
    Masz w tej tanszej tabliczce dostep do netu tylko przez wifi.

  • 18. Data: 2013-02-14 14:28:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > nie mieć hspa+ w tablecie"? No bo, że Tobie od lat trzeba tłumaczyć jak
    > chłop krowie na rowie to wszyscy wiemy. Tak, tak, nie tylko ja, wszyscy

    Przeczytaj jego wypowiedź
    ps.com
    Przekonasz się, że to ja miałem rację :-)

  • 19. Data: 2013-02-14 14:46:18
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Pszemol napisał:

    > Musisz tak myśleć jak już wydałeś kupę więcej kasy na iPada z GSM
    > i płacisz więcej za internet każdy miesiąc... :-)

    hehehe :)

    ja celowo nexusa 7 kupilem bez gsm. Mam ruter gsm z wifi, taki maly
    mobilny, ktory JEDNĄ karta SIM obsluguje jak trzeba:
    laptop
    tablet
    komorke
    laptop zanjomego
    tablet znajomej ;)

    I do tego moze oblugiwac kilka urzadzen jednoczesnie.

    A ze musi byc bateria naladowana? No laptop bez baterii tez duzo nie
    zdziala. A ze musi byc konto zasilone - mnie lepiej kupowac co jakis
    czas jeden wiekszy pakiet niz wplacac po pare zlotych na kilka kart...

  • 20. Data: 2013-02-14 14:58:59
    Od: Leszek <l...@w...peel>

    W dniu 2013-02-14 14:24, Pszemol pisze:
> [...]
    > jedną kartę SIM internetem, tą w telefonie, i dzielić te pakiety między
    > telefon i tablet a nie martwić się o ładowanie ich obu...
    To już wnikanie w szczegóły, akurat mam telefon w abonamencie bez
    internetu i nie chcę dokupować
    co miesiąc pakietu, którego czasami nie wykorzystam. Akurat wygodniej mi
    trzymać w tablecie
    prepaida za 20 zł na rok. A co do dzielenia kosztów/pakietów, to ładuje
    prepaida z telefonu z abo.
    i doładowanie wchodzi na fakturę firmową - to taka kolejna
    racjonalizacja :-)

    > Musisz tak myśleć jak już wydałeś kupę więcej kasy na iPada z GSM
    > i płacisz więcej za internet każdy miesiąc... :-)
    No tutaj minąłeś się daleko z prawdą : nie muszę :-P
    Bardziej jestem przerażony, że byłem bardzo blisko tego, żeby kupić go
    bez modemu :-) To byłaby tragedia.
    O tym czy generalnie warto tablet z OS zamiast Androida to temat na
    bardzo dłuuugą dyskusję.
    Za internet płacę 20 zł / rok - w telefonie internetu brak.

    ... Nejs2 : bierz z HSPA+ :-) i nie czytaj dalej bo Ci wykupią !