  • 41. Data: 2013-02-22 05:00:14
    Temat: Re: Nexus 7 vs Nexus 7 hspa+
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Trybun" <i...@y...com> wrote in message
    news:kg32ji$3ii$2@node2.news.atman.pl...

    > Oj Przemo, nie czytasz wszystkich postów i później zgłaszasz jakieś
    > nieuzasadnione pretensje.

    Którego posta Twoim zdaniem nie przeczytałem?
    Bo ten, na który odpowiedziałeś, pochodził od grupowicza
    nexus <n...@t...pl> który nie wiedział do czdgo hspa+
    może być potrzebne i sądził że ten Nexus 7 bez hspa+ ma hspa :-)
    Pytał on wyraźnie o tabliczkę Nexusa a nie o to czym się standard
    hspa od hspa+ różni, jak błędnie zrozumiałeś...

    Ale to nic - błądzenie jest rzeczą ludzką :-)

  • 42. Data: 2013-02-22 10:23:29
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 05:00, Pszemol pisze:

> [...]
    > hspa od hspa+ różni, jak błędnie zrozumiałeś...
    >
    > Ale to nic - błądzenie jest rzeczą ludzką :-)

    Potwierdzam, ale nie rób z tego dylematu. Po prostu ja o niebie to o
    chlebie. Wiesz myślę że na takie widzenie sprawy przez Ciebie zasadnicze
    znaczenie ma fakt że jesteś właścicielem owego Nexusa.

  • 43. Data: 2013-02-22 12:15:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Potwierdzam, ale nie rób z tego dylematu. Po prostu ja o niebie
    > to o chlebie. Wiesz myślę że na takie widzenie sprawy przez Ciebie
    > zasadnicze znaczenie ma fakt że jesteś właścicielem owego Nexusa.

    Myślę, że większy efekt daje przeczytanie tytułu wątka ;-)

  • 44. Data: 2013-02-22 14:17:30
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-02-22 12:15, Pszemol pisze:
    > "Trybun" <i...@y...com> wrote in message

    > Myślę, że większy efekt daje przeczytanie tytułu wątka ;-)

    Właściwie to nie ma się o co spierać. ;-)