  • 1. Data: 2009-06-02 14:42:16
    Temat: Netia na LLU - czy jest ISDN
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    ostatnio odrylem, ze w mojej strefie numeracyjnej, Netia swiadczy
    uslugi na LLU (lokalna petla - czyli drut od TP, a dalej swoje lacza).
    Analog, a czy tez ISDN? Jak to wyglada po Polsce, gdzie Netia bierze
    "druta" od TP i swiadczy swoje uslugi?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-06-02 14:47:53
    Temat: Re: Netia na LLU - czy jest ISDN
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    a...@p...pl wrote:
> [...]
    > uslugi na LLU (lokalna petla - czyli drut od TP, a dalej swoje lacza).
    > Analog, a czy tez ISDN? Jak to wyglada po Polsce, gdzie Netia bierze

    Strefa strefą, ale sprawdź konkretną centralę.
    Z tego co wiem, tylko analog + ADSL, ale może są wyjątki.

    M.

  • 3. Data: 2009-06-02 16:50:00
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    <a...@p...pl> news:hdea259ofasf22l34g2vm97ek88eeh469q@4ax.com

    > ostatnio odrylem, ze w mojej strefie numeracyjnej, Netia swiadczy
    > uslugi na LLU (lokalna petla - czyli drut od TP, a dalej swoje lacza).

    A gdzie to sprawdziles bo mi formularz na stronie netii pokazuje, ze raz
    jestem w zasiegu a raz nie jestem...

  • 4. Data: 2009-06-02 22:07:07
    Od: a...@p...pl

    On Tue, 2 Jun 2009 18:50:00 +0200, "Valdi.Pavlack"
    <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    ><a...@p...pl> news:hdea259ofasf22l34g2vm97ek88eeh469q@4ax.com

    >A gdzie to sprawdziles bo mi formularz na stronie netii pokazuje, ze raz
    >jestem w zasiegu a raz nie jestem...

    bylem w punkcie Play co z Netia wspolpracuja i pytalem goscia...a on
    otworzyl arkusz kalkulacyjny z wykazami i odnalazl moja ulice w moim
    miescie. Wiec sie zaciekawilem.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2009-06-03 07:59:41
    Od: "michal.b" <m...@g...com>

    On 2 Cze, 16:42, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > uslugi na LLU (lokalna petla - czyli drut od TP, a dalej swoje lacza).
    > Analog, a czy tez ISDN? Jak to wyglada po Polsce, gdzie Netia bierze

    Ani POTS ani ISDN , w przypadku LLU , telefon działa po VOIP

  • 6. Data: 2009-06-03 14:22:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "michal.b"
    .googlegroups.com

    > Ani POTS ani ISDN , w przypadku LLU , telefon działa po VOIP

    Czy w związku z tym netia dostarcza klientowi korzystającemy z LLU jakieś
    specjalne urządzenia, za pośrednictwem których działa net i telefonik?

    Tak na marginesie - jeżeli telefon w ramach LLU netia dostarcza po VOIP to
    co stoi na przeszkodzie aby był on o wiele tańszy niż obecnie? chcęć zysku,
    czy jakieś inne regulacje mają na to wpływ?

  • 7. Data: 2009-06-03 18:50:44
    Od: "jas" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michal.b" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Ani POTS ani ISDN , w przypadku LLU , telefon działa po VOIP

    Wiesz o czym piszesz czy piszesz bo wiesz ?
    To po co np.splitery na PG ?

    jas

  • 8. Data: 2009-06-03 19:25:39
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 3 Cze, 20:50, "jas" <s...@p...onet.pl> pisze...

    > Wiesz o czym piszesz  czy piszesz bo  wiesz ?
    > To po co np.splitery na PG ?

    Potraktujmy jego wypowiedź milczeniem bo zabrniemy (z nim) w las :)

    Ircys

  • 9. Data: 2009-06-03 19:38:05
    Od: "B.G" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 3 Cze, 20:50, "jas" <s...@p...onet.pl> pisze...

    > Potraktujmy jego wypowiedź milczeniem bo zabrniemy (z nim) w las :)

    Lepiej napiszcie Panowie otwartym tekstem w końcu jak to jest naprawdę. Nie
    widziałem Netiowych gratów w TP więc jestem ciekaw :)
    Czy graty Netii to porty ADSL oraz POTS/ISDN, czy tylko ADSL a spitery na
    PG są po to aby stworzyć taką konfigurację w której szerokie pasmo daje
    Netia a POTS/ISDN jest z gratów TP.
    Jak jest naprawdę?

    --
    B.G

  • 10. Data: 2009-06-03 20:10:29
    Od: "michal.b" <m...@g...com>

    wiadomościnews:87c7899b-0831-4176-93f6-b22e7d1c44d7@
    q2g2000vbr.googlegroups.com...

    > Wiesz o czym piszesz  czy piszesz bo  wiesz ?
    > To po co np.splitery na PG ?
    >
    > jas

    Wiem o czym pisze po posiadam LLU Netii
    W obiektach TP , Netia Stawia tylko swoje DSLAM'y.
    najprostszy test , podłączenie telefonu bezpośrednio do Lini , i jest
    głucho, Wszystkie modemy/ rutery oferowane przez netie w ofercie LLU
    posiadają wbudowane bramki voipowe,
    Wiec wiem o czym pisze, Jakieś dowody dodatkowo przedstawic ?
    Obydwa modemy oferowane przez netie posiadają Annex A (Siemens ,
    Zyxel)