  • 11. Data: 2009-06-03 20:24:14
    Temat: Re: Netia na LLU - czy jest ISDN
    Od: "michal.b" <m...@g...com>

    > To po co np.splitery na PG ?
    >
    > jas

    ja widze dwie przyczyny dlaczego są
    1. Pasmo głosowe może byc przesyłane kablem korespondencyjnym do
    central Netii - Co się nie dzieje - mój przypadek to potwierdza -
    ekonomicznie jest to właściwie zasadne
    2 LLU współdzielone , TP posiada pasmo głosowe , Operator szerokie ,
    w takim wypadku calkowicie uzasadniona jest obecnosc spliterów na PG

    Pozdr
    MB

  • 12. Data: 2009-06-03 20:29:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jas wrote:

    > To po co np.splitery na PG ?

    A czy są gdzieś dalej skrosowane?

    M.

  • 13. Data: 2009-06-03 21:29:24
    Od: "?????-?" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h06men$15u$1@news.onet.pl...

    > A czy są gdzieś dalej skrosowane?
    >
    > M.

    http://www.uke.gov.pl/_gAllery/17/71/17716/A_Zalaczn
    ik_nr_5_do_Oferty_Zalacznik_Techniczny.pdf

    tam pisze co i jak

  • 14. Data: 2009-06-03 21:48:17
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ?????-? wrote:

    > http://www.uke.gov.pl/_gAllery/17/71/17716/A_Zalaczn
    ik_nr_5_do_Oferty_Zalacznik_Techniczny.pdf

    > tam pisze co i jak

    Czyli, zgodnie z logiką, splittery montuje się na liniach
    współdzielonych: POTS z TP, ADSL z Netii. Tylko czy Netia zamawia dostęp
    współdzielony?

    M.

  • 15. Data: 2009-06-03 22:04:46
    Od: "?????-?" <c...@b...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h06r33$efg$1@news.onet.pl...

    ik_nr_5_do_Oferty_Zalacznik_Techniczny.pdf

    > Czyli, zgodnie z logiką, splittery montuje się na liniach współdzielonych:
    > POTS z TP, ADSL z Netii. Tylko czy Netia zamawia dostęp współdzielony?

    jak na razie nie słyszałem żeby Netia oferowała na LLU dostęp pełny, ani nie
    słyszałem o opcji "naked ADSL Netia" w ramach LLU (ktoś te 36 zł za linię
    musiał by zapłacić)

  • 16. Data: 2009-06-03 22:16:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    ?????-? wrote:
> [...]
    > słyszałem o opcji "naked ADSL Netia" w ramach LLU (ktoś te 36 zł za linię

    Trudno się posiłkować ofertą detaliczną jako merytorycznym argumentem,
    ale...

    http://www.netia.pl/files/swp_promo/1805/swp_-_dosta
    jesz_4_mbits_a_placisz_jak_za_1_mbits.pdf

    Pkt. IV.2.2 - Usługa -- usługa stałego dostępu do internetu wraz z opcją
    Bezpieczny Internet realizowana na łączu Telekomunikacji
    Polskiej SA, w trybie pełnego uwolnienia pętli lokalnej; dostępne
    warianty: do 1M/256k, do 4M/512k, do 16M/1M.

    M.

  • 17. Data: 2009-06-04 09:44:31
    Od: a...@p...pl

    no to w takim razie jak to jest?

    wspoldzielony czy uwolniony?

    czy chcac przeniesc numer z tp do netii wejdziemy pod VoIP?

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2009-06-04 09:49:48
    Od: "michal.b" <m...@g...com>

    On 4 Cze, 11:44, a...@p...pl wrote:
    > no to w takim razie jak to jest?
    >
    > wspoldzielony czy uwolniony?
    >
    > czy chcac przeniesc numer z tp do netii wejdziemy pod VoIP?
    >
    > --
    > ThinkXtra

    jeżeli skorzystamy z pełnego uwolnienia do netii (w obecnej ofercie
    nie ma uwolninia wspóldzielonego)
    wraz z przeniesieniem numeru , "wejdziemy" pod VOIP

    Pozdr
    MB

  • 19. Data: 2009-06-15 11:12:50
    Od: e-Shrek <e...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 3 Jun 2009 16:22:22 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

    > Czy w związku z tym netia dostarcza klientowi korzystającemy z LLU jakieś
    > specjalne urządzenia, za pośrednictwem których działa net i telefonik?

    Tak.

    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek

  • 20. Data: 2009-06-15 11:15:36
    Od: e-Shrek <e...@w...wp.pl>

    Dnia Thu, 04 Jun 2009 00:16:28 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

> [...]
    > Polskiej SA, w trybie pełnego uwolnienia pętli lokalnej; dostępne
    > warianty: do 1M/256k, do 4M/512k, do 16M/1M.

    Tylko brakuje zapisu "o ile lacze TP na to pozwoli" :-)
    --
    Pozdrawiam,
    e-Shrek