  • Data: 2010-10-26 07:18:45
    Temat: Re: Netbook z wmiare dobrym wyswietlaczem???
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Hm.... Hmmmm.... Jakos nie podzielam tej opinii.
    > Z tym, ze tam bylo kilka roznych matryc montowanych,
    > wiec moze moja jest z tych tanszych ;)

    Bylo kilka rodzajow - moze Marek cos napisze,
    On sie na tym wyznaje ;)

    > BTW (prywata, uprasza sie nie bic): nie masz moze recovery cd?

    Niestety nie - nie potrzebowalem do niczego :)

    > Dyskusyjne. Orientacyjnie - taki Atom na rdzeniu Diamondville
    > ma wydajnosc polowy Pentium M z takim samym taktowaniem.

    Sa dwurdzeniowe. Powinny na oko byc szybsze niz jeden procek
    1.7GHz. A przynajmniej wszystko powinno byc plynniejsze.
    Ale to oczywiscie bede chcial sprzewdzic przed zakupem.

    > Lektura na poczatek:
    > http://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/Duza_moc_w_
    malej_obudowie.-3071/s
    > trona/10146.html