  • Data: 2010-10-26 08:04:13
    Temat: Re: Netbook z wmiare dobrym wyswietlaczem???
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 09:18:45 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Bylo kilka rodzajow - moze Marek cos napisze,
    > On sie na tym wyznaje ;)

    Było kilka rodzajów :) Większość miało zwykłe matryce TN, ale jeden model
    bodajże miał IPS o wysokiej rozdzielczości (1400x???). Podaję z pamięci,
    mogę się mylić :)

    /.../

    > Sa dwurdzeniowe.

    Większość Atomów nie jest dwurdzeniowa, ma tylko hyperthreading, przez co
    system widzi dwa rdzenie. Prawdziwy dwurdzeniowy atom w systemie zamelduje
    się jako czterordzeniowy :)

    > Powinny na oko byc szybsze niz jeden procek
    > 1.7GHz.

    Atom jest bardzo uproszczony (nie będę wchodził w szczegóły) i nie będzie
    szybszy od starego Pentium M.

    > A przynajmniej wszystko powinno byc plynniejsze.
    > Ale to oczywiscie bede chcial sprzewdzic przed zakupem.

    Z tą płynnością też niewielka szansa. Modele odpowiednio mocne do HD i z
    Atomami dwurdzeniowymi zaczynają ceną przypominać sprzęt z procesorami Core
    ULV, mając przy tym znacznie niższą wydajność i krótszy czas pracy na
    batrii.

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."