  • 11. Data: 2010-12-10 13:37:44
    Temat: Re: Netbook a powiększenie pamięci
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Mich@l pisze:

    > W grę wchodzą OIDP ograniczenia licencyjne Microsoftu, ale tyczą się one
    > producenta a nie użytkownika końcowego.

    To ok - byłem przeświadczony, że Windows ma jakąś blokadę...

    > Inną parą kaloszy jest fakt że same urządzenia (tzn. najpopularniejsza
    > intelowa platforma) fizycznie obsługują do 2 GB.

    To i tak sporo jak na takie maleństwo.

    Pzdr, OMSON

  • 12. Data: 2010-12-10 14:11:36
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-12-10 14:37, OMSON pisze:

    > To i tak sporo jak na takie maleństwo.

    Jest co prawda tylko jeden slot pamięci, ale nikomu chyba krzywda by się
    nie stała gdyby 4 GB modulik tam można było włożyć.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 13. Data: 2010-12-10 14:20:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    OMSON napisa?(a):

    > Czyli w Windows 7 Starter nie ma żadnych ograniczeń co do rozmiaru
    > zainstalowanej pamięci?

    Zainstalowanej czy obslugiwanej?

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 14. Data: 2010-12-10 16:05:51
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-10 13:38, Mich@l pisze:

    > W przypadku XP to wcale nie jest takie oczywiste. Ale i tak wszystko
    > zależy od aplikacji jakich się używa.

    No tak do gg nie warto, poza tym skoro potrafi xp wykorzystac ponad 3 gb
    to zawsze warto

  • 15. Data: 2010-12-10 16:20:39
    Od: Czesław <k...@g...pl>

    W dniu 2010-12-10 17:05, boxfish pisze:

    > No tak do gg nie warto, poza tym skoro potrafi xp wykorzystac ponad 3 gb
    > to zawsze warto

    Nie zawsze, jak ktoś lubi hibernację na przykład.

  • 16. Data: 2010-12-10 16:26:43
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    januszek pisze:

    > Zainstalowanej czy obslugiwanej?

    Obsługiwanej oczywiście. Co do instalacji to już rozważania hardware'owe.

    Pzdr, OMSON

  • 17. Data: 2010-12-10 16:47:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "boxfish" napisał w wiadomości grup
    No tak do gg nie warto, poza tym skoro potrafi xp wykorzystac ponad 3 gb
    to zawsze warto

    Jak nie warto? Właśnie jak ktoś używa syfu (gg) to potrzebuje więcej pamięci:
    http://www.komputerswiat.pl/media/1296099/GGtuner2.j
    pg

  • 18. Data: 2010-12-11 02:36:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mich@l" idt960$ajt$...@i...gazeta.pl

    > W grę wchodzą OIDP ograniczenia licencyjne Microsoftu,

    I ponoć dotyczą (lub choćby w projekcie dotyczyć miały) nie tylko RAMek:

    -- rozmiaru monitora (10.1 cala)
    -- RAMki (do 1 GiB)
    -- HDD (d0 160 GB)

    Ja mam 320 GB i zamierzam wstawić 500 GB. RAMek mi starcza.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2010-12-12 08:58:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mich@l" idt6ui$1r9$...@i...gazeta.pl

    > W przypadku XP to wcale nie jest takie oczywiste. Ale i tak wszystko zależy od
    aplikacji jakich się używa.

    Zżarcie 2 GB przez Operę z masą otwartych stron WWW nie jest trudne. ;)
    Dla mnie rozszerzenie 1 GiB na 2 GiB w moim netbooku nie ma sensu. Jak
    by dziś sprzedawali dwa netbooki niemal identyczne (różniące się jedynie
    wielkością RAMek i ceną) wybrałbym tańszy z 1 GiB zamiast stosownie
    droższy z 2 GiB.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2010-12-12 09:09:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mich@l" idt6ui$1r9$...@i...gazeta.pl

> [...]

    by dziś sprzedawali dwa netbooki niemal identyczne (różniące się jedynie
    wielkością RAMek i ceną) wybrałbym tańszy z 1 GiB zamiast stosownie
    droższego z 2 GiB.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'