  • 1. Data: 2012-10-29 21:48:33
    Temat: Netbook GoClever
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Miałem HP, ale podzielił los Titanica. Tzn. szybko wyciągnąłem baterię,
    długo suszyłem i niby działa, ale matryca zalana tak, że żal patrzeć.
    Laptopa na uczelnię nie chce mi się targać, a ten GoClever w Kauflandzie
    kosztuje 400 zł (399 zł). Czy jest to coś warte? Przeznaczeniem byłyby
    podstawowe funkcje, czyli w moim przypadku: Internet i edytor tekstu.
    Jeśli nie to, to z kasą na jakiegoś netbooka renomowanej firmy, na
    Windzie, raczej nie byłoby problemu. Ale tu kompletnie nie mam
    rozeznania. Wiem tyle, że ten zalany w trupa HP, miał Atom Intela.
    Jak myślicie? Nada ten GoClever na Androidzie, czy patrzeć za czymś, co
    moglibyście z ręką na sercu polecić?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 2. Data: 2012-10-30 07:34:51
    Temat: Re: Netbook GoClever
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-29 21:48, $heikh el $hah pisze:
> [...]
    > kosztuje 400 zł (399 zł). Czy jest to coś warte? Przeznaczeniem byłyby
    > podstawowe funkcje, czyli w moim przypadku: Internet i edytor tekstu.

    rzuć linkiem bo nie mogę znaleźć w gazetce z mojego regionu.

    > Jak myślicie? Nada ten GoClever na Androidzie, czy patrzeć za czymś, co
    > moglibyście z ręką na sercu polecić?

    to co to jest, netbook czy tablet?

    Lukasz

  • 3. Data: 2012-10-30 07:44:41
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Chyba to: http://goclever.com/pl/pl/goclever_netbook_i102

    > to co to jest, netbook czy tablet?

    Na pudełku wyraźnie było napisane, że netbook na Androidzie, ale nie
    zapisałem co to za model, bo wtedy w sumie nie rozważałem jego zakupu.
    Ale już np. w takim MixElectronics kosztuje 500 zł, więc w tym
    Kauflandzie jest chyba dobra cena.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 4. Data: 2012-10-30 07:46:56
    Od: dddddd <n...@w...pl>

    > rzuć linkiem bo nie mogę znaleźć w gazetce z mojego regionu.

    > to co to jest, netbook czy tablet?

    dobra, znalazłem w googlach, tobie też radzę tam zerknąć to uzyskasz
    odpowiedzi na swoje pytania

    Lukasz

  • 5. Data: 2012-10-30 08:01:53
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-30 07:46, dddddd pisze:

    > dobra, znalazłem w googlach, tobie też radzę tam zerknąć to uzyskasz
    > odpowiedzi na swoje pytania

    Patrzyłem i wygląda ok, choć pamięci trochę mało, ale może dałoby się
    przełożyć z tego mojego HP mini. Powinien banglać, ale może w ogóle nie
    brałbym z domu do mieszkania laptopa, gdybym kupił sensownego netbooka
    za 1000PLN+. Tylko jakiego? W tym sprzęcie nie mam żadnego rozeznania.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 6. Data: 2012-10-30 11:09:12
    Od: BartekK <s...@d...org>

> [...]
    > Laptopa na uczelnię nie chce mi się targać, a ten GoClever w Kauflandzie
    > kosztuje 400 zł (399 zł). Czy jest to coś warte?
    Nic.
    Android 2.3 ? Toż to prawie jak windows95 ;)
    Obsługa fat/fat32 (tylko)? A gdzie exfat, ntfs... ?
    512MB ramu? Mało, i nie licz że dołożysz, tam wszystko lutowane wprost
    do płyty, i niezgodne z PCtowymi gratami. To jest ARM...
    4GB flash - od biedy, skoro można kartą się rozszerzyć, ale jak wolna
    jest obsługa tej karty?

    Ogólnie bez sensu - za te ~500zł kupujesz kup-teraz używane, w stanie
    jak nowe - prawdziwe netbooki na atomie, klasy Lenovo S10, Szajsunga
    N130, albo jakiegoś EEE 9xxx itp, które przynajmniej są zwykłym x86
    PCtem, z zwykłym dyskiem >80GB, zwykłym windowsem, i całkiem niezłymi
    czasami na bakterii.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 7. Data: 2012-10-30 20:55:46
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-30 11:09, BartekK pisze:
> [...]
    > N130, albo jakiegoś EEE 9xxx itp, które przynajmniej są zwykłym x86
    > PCtem, z zwykłym dyskiem >80GB, zwykłym windowsem, i całkiem niezłymi

    Dzięki. To tego już na pewno nie kupię, ale używanego sprzętu też nie
    mam w zwyczaju kupować. I raczej zawsze celuję w rzeczy
    najnowocześniejsze, więc jeśli bym już kupował netbooka, to chciałbym
    takiego, na którym by można zainstalować normalną 7. a nie "Starter".
    Rozglądnę się i w razie zamiaru kupna, pozwolę zapytać o opinie.
    Właściwie już teraz miałbym jedno pytanie - w którą firmę celować?

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 8. Data: 2012-10-31 08:39:51
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-10-30 20:55, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > Rozglądnę się i w razie zamiaru kupna, pozwolę zapytać o opinie.
    > Właściwie już teraz miałbym jedno pytanie - w którą firmę celować?

    Ja sprzedaje Samsunga NC110-A02PL z 2GB ram, 320GB HDD i Aton 2-wu
    rdzeniowy na gwarancji do października 2013... Aukcja na allegro od
    600PLN...

  • 9. Data: 2012-10-31 08:41:01
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

> [...]
    Ja sprzedaje Samsunga NC110-A02PL z 2GB ram, 320GB HDD i Aton 2-wu
    rdzeniowy na gwarancji do października 2013... Aukcja na allegro od
    http://allegro.pl/samsung-nc110-a02pl-i2747030246.ht
    ml

  • 10. Data: 2012-10-31 17:02:17
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Rozglądnę się i w razie zamiaru kupna, pozwolę zapytać o opinie.
    > Właściwie już teraz miałbym jedno pytanie - w którą firmę celować?

    W ta ktora da meganajwiecejmax lansu, bo przeciez o to Ci chodzi.
    Tmek