  • 11. Data: 2012-01-27 10:36:15
    Temat: Re: Neofon a regon
    Od: a...@p...pl

    On Thu, 26 Jan 2012 11:03:03 +0100, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia> wrote:

    >Osiagnac chcialem wszystko na jednej fakturze/rachunku. Bo w sumie 5zl bez
    >braku odliczenia to nie dramat. :)

    ale to w zasadzie wtedy tylko do odbierania i bardzo sporadycznego
    dzwonienia - no chyba, ze na Blekitna.

    --
    ThinkXtra

  • 12. Data: 2012-01-28 17:34:18
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 27-01-2012 o 11:36:15 <a...@p...pl> napisał(a):

    > ale to w zasadzie wtedy tylko do odbierania i bardzo sporadycznego
    > dzwonienia - no chyba, ze na Blekitna.

    Nie no, nie chcialbym tu robic reklamy tepsie, aczkolwiek za 5zl/m-c mozna
    te 5zl wydzwonic (10gr/min), wiec nie jest tak zle. Poza tym, z roku na
    rok dostaje sie opust, wiec tym bardziej nie jest zle. Gadula nie jestem,
    jednakze czasem przydaje sie gdzies zadzwonic do rodzinki na stacjonarke.
    A i w jakiejs sprawie urzedowej tez lepiej zadzwonic ze stacjonarki, niz z
    komorki. Mi by to naprawde odpowiadalo. I jak juz wczesniej napisalem, sa
    wprawdzie tansze oferty, ale jakos nie mam przekonania co do jakosci. Co
    chwile mozna poczytac o padach jakiegos duzego operatora voip, a co
    dopiero jakiegos za 5zl/rok ;-)

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.

  • 13. Data: 2012-02-01 17:12:17
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Jaskiniowiec" <j...@j...jaskinia> napisał w
    wiadomości news:op.v8gknd2aoclw44@acer.opteris.pl...
> [...]
    >
    > Chcialbym przeniesc obecny nr tel. do Neofon, jednakze nr ten jest na
    > firme. TP twierdzi, ze nie swiadczy uslugi Neofon dla "regonowcow".
    > Jest jakas szansa, by jednak zmusic TP, by miec ten nr w Neofon na koncie
    > firmowym, lacznie z innymi uslugami?
    >
    > Dziwi mnie to o tyle, ze Neostrada jest sprzedawana dla firm, a plany
    > telefoniczne domowe, uslugi telewizyjne, tudziez wspomniany Neofon, TP nie
    > chce sprzedawac firmom.
    >
    > --
    > Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    > Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.

    A czy Skype coś da? Może by spróbować ze Skype.

  • 14. Data: 2012-02-03 21:53:44
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 01-02-2012 o 18:12:17 rageofhonor <w...@w...pl> napisał(a):

    > A czy Skype coś da? Może by spróbować ze Skype.

    Niby da, niby nie. Problem ze Skype jest taki, ze musialby non stop
    dzialac komp z Windowsem/Linuksem i trzeba by dokupic jakas smieszna
    sluchawke na USB, a tego bym nie chcial, bo mam kilka DECT-ow i chcialbym
    je wykorzystac. Poza tym, dochodzi priorytetyzacja ruchu na routerze, bo
    ruch skype leci glownie po udp, a w dodatku "produkuje" sporo malych
    pakietow, co obciaza lacze. No i kosztowo wcale teki super nie jest wobec
    innych ofert voip. Nie wiem tez, jak jest z przenosnoscia numerow z TP.

  • 15. Data: 2012-02-04 15:49:46
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 03 Feb 2012 22:53:44 +0100, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia> wrote:

> [...]
    >pakietow, co obciaza lacze. No i kosztowo wcale teki super nie jest wobec
    >innych ofert voip. Nie wiem tez, jak jest z przenosnoscia numerow z TP.

    kup sobie telefon skype dect, ktory nie wymaga komputera

    np.

    RTX DUALphone 3088 (Skype/DECT)

    ma podlaczenie pod LAN i PSTN (linia POTS miejska lub z bramki voip
    lub gsm).

    Jako telefonowanie do swiata skype jest najbardziej polecane
    rozwiazanie. Aby dzwonic na numery telefoniczny potrzeba skype out,
    aby sie do ciebie dodzwonili potrzeba skype in. Trzeba cos kupic,
    zaplacic......chyba wtedy lepiej wziac zwyklego voipa w PL.

    --
    ThinkXtra

  • 16. Data: 2012-02-05 15:55:18
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 04-02-2012 o 16:49:46 <a...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > aby sie do ciebie dodzwonili potrzeba skype in. Trzeba cos kupic,
    > zaplacic......chyba wtedy lepiej wziac zwyklego voipa w PL.

    Fajna sprawa, ale widziales ceny tych aparatow? ;) Zalezy mi na
    optymalizacji i minimalizacji kosztow, oraz wykorzystanie tego, co juz
    mam... Poza tym, jak wyzej napisalem, Skype jest trudny w priorytetyzacji
    ruchu na routerze. Nie ma okreslonego portu na ktorym lataja pakiety etc.

    Aczkolwiek dzieki za odpowiedz - przyda sie na przyszlosc :)

  • 17. Data: 2012-02-05 21:43:47
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 04.02.2012 16:49, a...@p...pl pisze:

    > Jako telefonowanie do swiata skype jest najbardziej polecane
    > rozwiazanie.

    Możesz uzasadnić?

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 18. Data: 2012-02-07 10:23:32
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 05 Feb 2012 22:43:47 +0100, MarekM
    <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> wrote:

    >Możesz uzasadnić?

    a co tu uzasadniac? Jak ktos chce byc dostepny pod skypem
    (24h/dobe),to co ma miec caly czas wlaczony komputer z komunikatorem?

    Jezeli nie interesuje nas skype, to taniej i prosciej jest miec voip
    na sip (bramka lub w routerze) i od razu mamy in/out.

    --
    ThinkXtra

  • 19. Data: 2012-02-08 20:02:13
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 07.02.2012 11:23, a...@p...pl pisze:

    > a co tu uzasadniac? Jak ktos chce byc dostepny pod skypem
    > (24h/dobe),to co ma miec caly czas wlaczony komputer z komunikatorem?

    No właśnie, dlatego pytam, skąd Twoje stwierdzenie, dlaczego "skype jest
    najbardziej polecane". Bo Skype ma mnóstwo wad jak dla mnie.

    Marek

  • 20. Data: 2012-06-13 14:19:26
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 05 Feb 2012 16:55:18 +0100, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia> wrote:

> [...]
    >ruchu na routerze. Nie ma okreslonego portu na ktorym lataja pakiety etc.

    sa jakies switche z portem, ktory ma priorytet (taki jeden szczegolnie
    oznaczony) lub zarzadzalne to na nich mozna ustawic priorytety. Moze
    male routerki np. z ze strefa DMS moga jakos priotetowac ruch z takiej
    wybranej podsieci lub wybranego IP (na ktorym wisi skype box).

    --
    ThinkXtra