  • 1. Data: 2012-01-21 23:53:27
    Temat: Neofon a regon
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Witam,

    Chcialbym przeniesc obecny nr tel. do Neofon, jednakze nr ten jest na
    firme. TP twierdzi, ze nie swiadczy uslugi Neofon dla "regonowcow".
    Jest jakas szansa, by jednak zmusic TP, by miec ten nr w Neofon na koncie
    firmowym, lacznie z innymi uslugami?

    Dziwi mnie to o tyle, ze Neostrada jest sprzedawana dla firm, a plany
    telefoniczne domowe, uslugi telewizyjne, tudziez wspomniany Neofon, TP nie
    chce sprzedawac firmom.

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.

  • 2. Data: 2012-01-25 00:34:13
    Temat: Re: Neofon a regon
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 22 Jan 2012 00:53:27 +0100, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia> wrote:

> [...]
    >
    >Dziwi mnie to o tyle, ze Neostrada jest sprzedawana dla firm, a plany
    >telefoniczne domowe, uslugi telewizyjne, tudziez wspomniany Neofon, TP nie

    wez na osobe fizyczna a pieniadze wyciagaj z wlasnej kieszeni. Innego
    wyjscia nie ma. A co chcesz osiagnac? Ile chcesz dzwonic?

    Voip dla firm mozesz wziac u innych operatorow np. Freeconet.

    Jezeli wzialbys Neofon z abo za 50 zl (nielimitowane na stacjonarne)
    to lepiej zaplacic z wlasnej kieszeni 50 zl brutto niz placic wieksze
    rachunki na firme.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2012-01-26 10:03:03
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 25-01-2012 o 01:34:13 <a...@p...pl> napisał(a):

    > wez na osobe fizyczna a pieniadze wyciagaj z wlasnej kieszeni. Innego
    > wyjscia nie ma. A co chcesz osiagnac? Ile chcesz dzwonic?

    Tak niestety bede musial zrobic.

> [...]
    >
    > Jezeli wzialbys Neofon z abo za 50 zl (nielimitowane na stacjonarne)
    > to lepiej zaplacic z wlasnej kieszeni 50 zl brutto niz placic wieksze

    Za 50zl, to nie musialbym migrowac z obecnego planu ;) Zalezy mi glownie
    na dobrej jakosci i jak najmniejszym abo. Oferta Neofonu mi nawet pasuje,
    pomimo, ze podobno sa jeszcze tansi, aczolwiek jakos nie mam przekonania
    do jakosci tych tanszych :)

    Osiagnac chcialem wszystko na jednej fakturze/rachunku. Bo w sumie 5zl bez
    braku odliczenia to nie dramat. :)

    Swoja droga, to dziwi mnie polityka tej firmy. TV Sat niedostepna dla firm
    (w c+ i n mozna umowe na regon), voip niedostepny dla firm (inne firmy nie
    robia z tego problemu), plan DoMowy niedostepny dla firm (Neostrada dla
    regonowcow jednakze jest sprzedawana, pomimo posiadania w ofercie iDSL).
    Brak mozliwosci platnosci kartami platniczymi (bo klienci tego podobno nie
    potrzebuja...).

    A podobno ta firma sie zmienila ;)

  • 4. Data: 2012-01-26 10:19:37
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 26 Sty, 11:03, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia>pisze...
> [...]
    > Brak mozliwosci platnosci kartami platniczymi (bo klienci tego podobno nie

    Zmienia się, zmienia. Serce i rozum cały czas pracują nad upadłością
    TP
    i przekształceniem jej w cytrusa :)

    Ircys

  • 5. Data: 2012-01-26 10:36:46
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Ale dlaczego "bez odliczenia" ? Jeśli prowadzisz Jednoosobową DG, lub w formie SC-
    możesz normalnie wrzucać w koszty opłaty za usługi, których faktury opiewają na
    Ciebie.

  • 6. Data: 2012-01-26 10:43:34
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 26-01-2012 o 11:36:46 wiwany <w...@g...pl> napisał(a):

    > Ale dlaczego "bez odliczenia" ? Jeśli prowadzisz Jednoosobową DG, lub w
    > formie SC- możesz normalnie wrzucać w koszty opłaty za usługi, których
    > faktury opiewają na Ciebie.

    Za duzo pozniej tlumaczen i problemow. Gdyby to byly jakies znaczace
    kwoty, to mozna by sie nad tym zastanawiac, ale 5*12=60zl w skali roku, co
    daje 11,22 zl VAT do odliczenia. Za zlotowke miesiecznie nie bede sie
    pozniej chandryczyl ze skarbowka :)

  • 7. Data: 2012-01-26 13:01:56
    Od: wiwany <w...@g...pl>

    Miałem na myśli PIT- czyli wrzucanie w KUP za każdy miesiąc zarówno faktur na usługi
    elektroniczne wystawionych na:
    "Bartex" Bartosz Kowalski
    jak i opiewającej na:
    Bartosz Kowalski.

    Na VAT-cie się nie wyznaję :-)

  • 8. Data: 2012-01-26 23:36:06
    Od: "abcd" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Ircys" napisał w wiadomości grup
    g2000vbc.googlegroups.com...

    On 26 Sty, 11:03, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia>pisze...
    ========================================------------
    --------------------
    Zmienia się, zmienia. Serce i rozum cały czas pracują nad upadłością
    TP
    i przekształceniem jej w cytrusa :)

    Ircys

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ++++++++

    Dobrze prawisz :-(

  • 9. Data: 2012-01-27 09:45:10
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 26-01-2012 o 14:01:56 wiwany <w...@g...pl> napisał(a):

    > Miałem na myśli PIT- czyli wrzucanie w KUP za każdy miesiąc zarówno
    > faktur na usługi elektroniczne wystawionych na:
> [...]

    No totez. Mi bardziej chodzi o VAT :) Ale jak juz wspomnialem, tą AŻ
    zlotowke miesiecznie przeboleje ;)

  • 10. Data: 2012-01-27 10:00:22
    Od: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    --------------------
    > Zmienia się, zmienia. Serce i rozum cały czas pracują nad upadłością
    > TP
    > i przekształceniem jej w cytrusa :)
    >
    > Ircys

    Ja jestem ciekaw, jak oni to zorganizuja. Czy obecni klienci nadal beda
    podlegac pod TP, ktora zmieni jedynie nazwe (bo Orange to tylko marka, a
    nie nazwa firmy), czy bedzie migracja klientow do Centertel Sp. z o.o.? Bo
    jesli to drugie, to nurtuje mnie kolejne pytanie, jak beda tam traktowani
    klienci, ktorzy sa persona non grata ;) Mialem kilka lat temu (jeszcze za
    czasow Idei) nieprzyjemnosci z ta firma i obecnie nie jestem tam mile
    widzianym klientem (czyt. nie moge skorzystac z ich abonamentowych uslug).
    Za to u konkurencji (Plus,Era,Play itd oraz w samej matce, czyli TP) bez
    problemu moge korzystac z wszelakich dobrodziejstw.

    Ciekawe, jak to bedzie strukturalnie rozwiazane, jesli pozostana dwie
    firmy, dzialajace pod jednym szyldem i oferujace uslugi pod wspolna
    bandera. Bo gdyby pozostaly dwa rozne konta rozliczeniowe, czyli tak jak
    obecnie (posiadajac powiedzmy Neo w TP i komorke w Centertel), to bylby
    wrecz wiekszy balagan.

    ++++++++

    > Dobrze prawisz :-(

    Paradoksalnie moznaby powiedziec, ze zle prawi ;) Zle dla nas, klientow...