    Subject: Re: Neofon a regon
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Date: Sun, 05 Feb 2012 16:55:18 +0100
    From: Jaskiniowiec <j...@j...jaskinia>

    Dnia 04-02-2012 o 16:49:46 <a...@p...pl> napisał(a):

    > kup sobie telefon skype dect, ktory nie wymaga komputera
    >
    > np.
    >
    > RTX DUALphone 3088 (Skype/DECT)
    >
    > ma podlaczenie pod LAN i PSTN (linia POTS miejska lub z bramki voip
    > lub gsm).
    >
    > Jako telefonowanie do swiata skype jest najbardziej polecane
    > rozwiazanie. Aby dzwonic na numery telefoniczny potrzeba skype out,
    > aby sie do ciebie dodzwonili potrzeba skype in. Trzeba cos kupic,
    > zaplacic......chyba wtedy lepiej wziac zwyklego voipa w PL.

    Fajna sprawa, ale widziales ceny tych aparatow? ;) Zalezy mi na
    optymalizacji i minimalizacji kosztow, oraz wykorzystanie tego, co juz
    mam... Poza tym, jak wyzej napisalem, Skype jest trudny w priorytetyzacji
    ruchu na routerze. Nie ma okreslonego portu na ktorym lataja pakiety etc.

    Aczkolwiek dzieki za odpowiedz - przyda sie na przyszlosc :)

    --
    Polska - jak mi kupisz spodnie, zrobie ci loda.
    Chiny - jak mi kupisz loda, zrobie ci spodnie.