    From: a...@p...pl
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Neofon a regon
    Date: Sat, 04 Feb 2012 16:49:46 +0100

    On Fri, 03 Feb 2012 22:53:44 +0100, Jaskiniowiec
    <j...@j...jaskinia> wrote:

    >Niby da, niby nie. Problem ze Skype jest taki, ze musialby non stop
    >dzialac komp z Windowsem/Linuksem i trzeba by dokupic jakas smieszna
    >sluchawke na USB, a tego bym nie chcial, bo mam kilka DECT-ow i chcialbym
    >je wykorzystac. Poza tym, dochodzi priorytetyzacja ruchu na routerze, bo
    >ruch skype leci glownie po udp, a w dodatku "produkuje" sporo malych
    >pakietow, co obciaza lacze. No i kosztowo wcale teki super nie jest wobec
    >innych ofert voip. Nie wiem tez, jak jest z przenosnoscia numerow z TP.

    kup sobie telefon skype dect, ktory nie wymaga komputera

    np.

    RTX DUALphone 3088 (Skype/DECT)

    ma podlaczenie pod LAN i PSTN (linia POTS miejska lub z bramki voip
    lub gsm).

    Jako telefonowanie do swiata skype jest najbardziej polecane
    rozwiazanie. Aby dzwonic na numery telefoniczny potrzeba skype out,
    aby sie do ciebie dodzwonili potrzeba skype in. Trzeba cos kupic,
    zaplacic......chyba wtedy lepiej wziac zwyklego voipa w PL.

    --
    ThinkXtra