  • 1. Data: 2012-01-11 21:37:28
    Temat: Zapraszam na forum
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl>

    Zapraszam na forum o tv sat
    http://sdtv.phorum.pl/

    Zapraszam o forum o moim psie Czarku
    http://czarekczarkowski.phorum.

  • 2. Data: 2012-01-11 23:37:17
    Temat: Re: Zapraszam na forum
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek Buda napisał:

    > Zapraszam o forum o moim psie Czarku

    O psie? Tutaj to raczej o tepsie.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2012-01-11 23:59:10
    Od: "DareckY" <D...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jekveo$4qd$1@inews.gazeta.pl...
    > Zapraszam na forum o tv sat
    > http://sdtv.phorum.pl/
    >
    > Zapraszam o forum o moim psie Czarku
    > http://czarekczarkowski.phorum.

    Jacku zmień sposób komunikowania się , bo jak widzę to nik nie chce z toba
    rozmawiać , ani w eterze , ani na sieci , więc zacznij zbierać grzyby lub
    wędkować , będzie bezpieczniej dla Ciebie.

    Ps. Nie bierz to jako krytykę tylko jako dobrą radę.

  • 4. Data: 2012-01-12 06:20:59
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zapraszam na forum o tv sat
    > http://sdtv.phorum.pl/
    >
    > Zapraszam o forum o moim psie Czarku
    > http://czarekczarkowski.phorum.

    Jacek, a nie popierdzielili ci siem niusgroopy?

  • 5. Data: 2012-01-12 06:36:30
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "DareckY" <D...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek Buda" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jacku zmień sposób komunikowania się , bo jak widzę to nik nie chce z toba
    > rozmawiać , ani w eterze , ani na sieci , więc zacznij zbierać grzyby lub

    Ze smutkiem przyznać należy, że walisz grochem o ścianę.

    > wędkować , będzie bezpieczniej dla Ciebie.

    Ups... lepiej malować obrazki (nietoksycznymi kredkami), bądź pisać wiersze.
    Wiem coś, ale publicznie nie powiem...

    > Ps. Nie bierz to jako krytykę tylko jako dobrą radę.

    Niestety... Jacek sam sobie uczciwie "zapracował" na takie podejście do
    niego. M.in... Śjakieś hmm... 17-18 lat temu na koniec rozmowy telefonicznej
    zamiast powiedzieć "cześć do zobaczenia", etc., powiedział "spierdalaj".
    Gadałem z nim przez przemiennik SR7V mniej-więcej w tamtym okresie, miał
    chyba jakąś trzystadwóję (od symbolu FM302) aka Babcię, aka Piecyk (z takimi
    nazwami się spotkałem), krótkofalowcy raczej wiedzą, co to za sprzęt. Miał
    straszliwie rozkręcone wzmocnienie mikrofonu. Na moją prośbę, by mówił
    ciszej i żeby skręcić to wzmocnienie, nniech mu ktoś pomoże, mówił coraz
    głośniej, zupełnie ignorując sygnał, że przez to robi hałas i jest niemal
    kompletnie nieczytelny. Każda relacja była coraz gorsza, jeden wielki
    jazgot.
    Szkoda mi go. W sumie nie jest taki zły. Ale jego postępowanie bywa,
    zdecydowanie zbyt często, nie do przyjęcia.
    Na NK są zdjęcia jego pieska, fajne. Mojego też oczywiście, pod moim
    profilem.