  • 61. Data: 2003-12-18 15:17:30
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Thu, 18 Dec 2003 13:34:29 +0100 I had a dream that szanze
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > adminow, teraz gdy tepsa dostala ta klase adresow niektorzy admini nie
    > odblokowali jeszcze tych IP, a wiec to nie jest wina TPSA jak wczesniej
    > pisalem (nie zmienia to jednak faktu, iz gdyby ktos w tej firmie pomyslal to
    > powinien najpierw postarac sie o odblokowanie tej klasy)

    A jak tepsa miała się postarać? Wysłać tysiące maili, które nie odniosą
    skutku? Wysłać swoich pracowników w delegacje do USA, gdzie sią sieci
    blokujące prefiksy zarezerwowane? Dać na mszę? No powiedz może, jak
    tepsa miała to zrobić.

  • 62. Data: 2003-12-18 15:19:01
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>

    On Thu, 18 Dec 2003 12:47:08 +0100 I had a dream that szanze
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > niektore IP 83. nie dzialaja

    Przy transporcie przewrócił się tir i połamało część adresów.
    Wystarczy wyprostować bity od szóstego do jedenastego i przeczyścić
    pozostałe. Na pewno będzie działać.

  • 63. Data: 2003-12-18 21:10:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    [Adresy w nagłówkach to mielona pułapka. Jeśli chcesz odpisać,]
    [odpisz via nntp, na cGlwZW4=(at)beast.tu.kielce.pl lub wcale.]

    In the darkest hour on Thu, 18 Dec 2003 13:53:04 +0100,
    szanze <s...@p...gazeta.pl> screamed:
    > wiesz gdyby nie stali to by nie bylo neostrady i IDSL, a mimo wszystko jest i
    ^^^^

    Chodzi Ci o IDSL czy InternetDSL?

    Artur

    --
    Before the Goat of Mendes... we all must take our turn | Artur M. Piwko
    Into the magic circle... where still the fire burns | AMP29-RIPE

  • 64. Data: 2003-12-18 22:20:02
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    Ja widze, ze wy oboje jestescie dobrzy... juz nie mowie nawet o of
    topicowaniu lecz o waszych wypowiedziach.
    Nie wiecie co jest z nimi nie tak ? Przeczytajcie wszystko od nowa. A jesli
    chcecie powymieniac sie spostrzezeniami na temat dzialania TPSA i innych
    pierdol to moze zalatwic to przez maila albo telefon a nie na publicznej
    grupie ?

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 65. Data: 2003-12-18 22:26:01
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    > nie irytuj sie, moze troche przesadzilem, a tak wlasciwie z tymi krzywymi
    > bitami to tez przesadziles

    Witam,
    Czlowieku, nie masz nic sensownego do powiedzenia na tej grupie chyba procz
    tego ze pracujesz w tpi. Moim zdaniem jestes zatrudniony na starz, a nie
    jako pracownik na caly etat. Gadasz glupoty o nieprawidlowych niektorych
    adresach klasy 83 co jest wogule nie prawda, kazesz je podawac, ze niby cos
    z nimi zrobisz... nonsens!

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 66. Data: 2003-12-18 22:29:25
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    szanze napisał w <0...@p...pl>:

    > wiem duzo lepiej od Ciebie. wiesz ja nie jestem pseudoinformaykiem,
    > ktory mowi slangiem tylko po to, aby nikt nie mogl go zrozumiec, to
    > podobno taka Wasza
    > cecha, poczytaj dowcipy, ja mowie tak, aby nawet laik zrozumial, no coz
    > moze nie naleze do zaszczytnego grona informatykow, ale tym gorzej dla
    > nich:)) zartuje oczywiscie

    Zastanawia mnie, kiedy operatorzy polpaku nie wytrzymają i powiedzą, że z
    Tobą to na pewno polpak nie ma nic wspólnego ;)

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 67. Data: 2003-12-18 22:35:00
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 6 Shark wrote:

    > W jaki sposób to zrobić?

    W dowolny, który uznasz za słuszny i skuteczny.

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 68. Data: 2003-12-18 22:44:39
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 6 szanze wrote:

    > Oczywiscie blad lezy po stronie neo, otoz pojawily sie nieprawidlowe IP

    Dam Ci szanze... ;-) Pytanko za 10 pkt. Jeśteś może wersją testową bota
    z BOA TPI?

  • 69. Data: 2003-12-18 23:13:04
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: Thu, 18 Dec 2003 11:05:36 +0100
    From: Shark

    > Użytkownik "Dominik 'Rathann' Mierzejewski"

    > W jaki sposób to zrobić?

    Znajdź w RIPE albo ARIN adres osoby odpowiedzialnej za dany router
    i napisz do niej list.

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 70. Data: 2003-12-19 06:09:41
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    >Zastanawia mnie, kiedy operatorzy polpaku nie wytrzymają i powiedzą, że z
    >Tobą to na pewno polpak nie ma nic wspólnego ;)

    oni nie musza tego robic, ja to mowie ze nie mam z nimi nic wspolnego:))
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl