  • 21. Data: 2003-12-16 19:02:58
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Cooler wrote:

    > Nie - lepiej wpakowac swoich abonentow w niedostepnych 50% zachodnich
    > stron. Tak - to duuzo "lepsze" rozwiazanie - brawo.

    No, bez tej klasy, to w ogole nie bylo na ktorych numerkach tych abonentow
    upchnac. Czyli nie byloby w ogole abonentow, czyli nie mieliby dostepu do
    100% zachodnich i 100% polskich stron i nawet 100% wschodnich. A leniwce jak
    blokowaly to co nie potrzeba, tak by nadal blokowaly...

    P.S. Zrodlo danych co do tych 50% poprosze.
    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 22. Data: 2003-12-16 19:20:55
    Od: Łukasz Bromirski <w...@w...goes>

    Cooler wrote:

    > Ja pozostane przy swoim. Najpierw powinni przetestowac czy nowa klasa
    > dziala a potem przelaczac.

    ROTFL, jak to, sugerujesz że nowa klasa "nie działa"?

    --
    Mamo, wyłączyli Internet...

  • 23. Data: 2003-12-16 19:50:31
    Od: Cooler <e...@n...pl>

    Łukasz Bromirski wrote:

    > ROTFL, jak to, sugerujesz że nowa klasa "nie działa"?

    Ojej nie lap mnie za slowa. Poprostu dali d... i tyle.
    Co do zrodla tych 50% to jest nim fakt ze na wiekszosc zachodnich stron
    wogole nie mam wejscia - nawet ponad 50% - i musze jechac przez proxy.

    Czy Wy chlopaki pracujecie w Telepsie ? To moze zamiast lapac mnie za
    slowka i bronic monolisty moglibyscie ruszyc d..... i przestawic znow na
    80.x.x.x ? :)))

    Tak poza tym wszystko co tu pisze pisze z pozycji uzytkownika uslugi
    Neostrada a nie administratora. Skad Ci biedni ludzie mtorzy kupili
    Neostrade w swiatecznej pormocji maja wiedziec ze to akurat wina
    administratorow na calym swiecie ze im nie dziala sprawnie mnostwo
    zachodnich stron ?? Przed zmiana IPkow w Telepsie dzialalo dobrze -
    logika mowi - bylo nie zmieniac :) Peace :)

    Cooler

  • 24. Data: 2003-12-17 00:13:09
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <d...@u...rangers.eu.org>

    Date: 16 Dec 2003 18:02:41 +0100
    From: n...@p...onet.pl
    [...]
    > U mnie to samo, zaczelo sie od soboty ...
    > Poczatek IP 83.30.

    > yahoo.com - nie dziala ...
    > cnn.com - nie dziala ...
    > go.com - nie dziala ...
    > lycos.com - nie dziala ...
    > about.com - nie dziala ...
    > i masa innych.
    > Wszystko leci przez opentransit ... i zatrzymuje sie na ktoryms routerze w
    > opentransit.net lub ktoryms routerze w stanach ...

    Zgłoś do opentransit. To nie jest wina tepsy.

    --
    "The third principle of sentient life is its capacity for self-sacrifice.
    For a cause, a loved one, for a friend."

  • 25. Data: 2003-12-17 00:17:33
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 2 Pavlo wrote:

    > Nie wierzysz sam sprawdz

    A umiesz czytać ze zrozumieniem?

    --
    Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
    Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

  • 26. Data: 2003-12-17 00:20:31
    Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>

    begin 9 Cooler wrote:

    > Mimo wszystko uwazam ze najpierw powinni przetestowac czy nie bedzie
    > problemow z nową klasa IP a dopiero potem ja zmieniac.

    Czy Ty umiesz czytać ze zrozumieniem? A może pisać pod cytatem też
    umiesz?

  • 27. Data: 2003-12-17 02:28:39
    Od: "Krzysztof Nakielski" <n...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > Wszystko leci przez opentransit ... i zatrzymuje sie na ktoryms routerze w
    > opentransit.net lub ktoryms routerze w stanach ...

    Przy laczeniu sie np. do lycos.com po opentransit.net jest cw.net,
    kontaktowalem sie z nimi i dostalem odpowiedz, ze otrzymuja trase
    z France Telecom 83/11 oraz ze u siebie nic nie blokuja z tej klasy.
    Przy starej klasie nie ma problemu, natomiast z nowej po opentrasicie
    nic nie idzie. Dziwne ze opentransit.net <-> above.net nie ma problemu.
    Probowalem cos wskorac takze z niedzialajacym ev1servers.com tam zrzucaja
    wine na tepse.

    Nie wiem po czyjej stronie jest juz problem, obecna zmiana na 0 800 102 102
    nie ma zielonego pojecia o jakichkolwiek problemach, albo to ja trafilem na
    jakiegos niedoinformowanego konsultanta. Telefon do polpaka tez nic nie dal,
    oprocz tego ze skierowali do dzialu neostrady, gdzie znow po opisaniu sytuacji
    kazali skontaktowac sie z polpakiem.

    Jako, ze aktualny rok rozpoczol sie 3dniowa awaria na poczatku stycznia,
    tak tez koniec musi byc rownie efektowny ;-)

  • 28. Data: 2003-12-17 07:10:15
    Od: "szanze" <s...@p...gazeta.pl>

    witaj!!
    Oczywiscie blad lezy po stronie neo, otoz pojawily sie nieprawidlowe IP
    zaczynajace sie 83. itd, jesli otwieraja sie strony po IP np www.wp.pl
    212.77.100.101 a po adresach literowych nie to blad jest po stronie neo, podaj
    ten adres caly jak masz zglosze aby go zablokowano i aby juz zaden klient nie
    dostal tego adresu, przeslij mi go na maila.pozdrawiam
    radek
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 30. Data: 2003-12-17 07:58:02
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    > Ja pozostane przy swoim. Najpierw powinni przetestowac czy nowa klasa
    > dziala a potem przelaczac.
    A co ? Nie dziala ? Klasa dziala tylko, ze niektorzy ja blokuja.

    Pozdrawiam,

    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com