  • 101. Data: 2003-12-19 13:24:42
    Temat: Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    ja proponuje EOT :) Wyszly z tego pogawedki i wymiana doswiadczen, chwalenie
    sie stanowiskiem, bluzganie itp :)

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 102. Data: 2003-12-19 15:21:21
    Od: "Przemyslaw" <p...@a...pl>

    > wiesz to Twoja opinia, popracowalbys i zobaczyl jak tu jest, robimy
    wszystko
    > aby pomoc klientowi i mu wszystko wyjasnic, jesli Ty jestes takim
    fachowcem to
    > zatrudnij sie i zarzadzaj tym wszystkim, wtedy sie przekonasz jaka to
    ciezka
    > praca

    Być może , ale 5 dzień nie moge pracować i ZARABIAĆ. A rachunek przyjdzie
    jak zawsze.
    Ja moje straty oceniam już na ok 2-3 k PLN :(

    Przemysław

  • 103. Data: 2003-12-19 16:32:27
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...net>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> wrote:

    > Erm... to faktycznie Wasz pracownik? Jeśli to nie tajemnica służbowa -
    > *co* mu już odcięliście? 8->

    Jak to co, newsy via nnrp. :>

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*

  • 104. Data: 2003-12-19 17:09:46
    Od: "Jakub \"Venom\" Żukowski" <v...@n...com>

    Witam,
    Czy Ty masz jakies problemy z poprawnym pisaniem na usnecie ?

    Pozdrawiam,

    --------------------
    Jakub "Venom" Żukowski
    mobile: (+48 501) 065 632
    e-mail: z...@c...com
    WWW: http://venomski.com

  • 105. Data: 2003-12-19 17:39:32
    Od: Olek <o...@p...onet.pl>

    Dnia 03-12-19 18:09, internauta Jakub "Venom" Żukowski napisał :
    > Witam,
    > Czy Ty masz jakies problemy z poprawnym pisaniem na usnecie ?

    On nie, za to Ty owszem - nieprawidłowy delimiter i brak deklaracji
    kodowania mimo używania polskich liter.
    --
    Olek

  • 106. Data: 2003-12-19 17:43:39
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Thu, 18 Dec 2003 13:39:44 +0100, szanze
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    > wiesz to Twoja opinia, popracowalbys i zobaczyl jak tu jest, robimy wszystko
    > aby pomoc klientowi i mu wszystko wyjasnic,

    A zakładasz do tego płaszczyk i okularki a'la Neo czy tylko
    marketingi tak u Was robią? ;>

    r.
    _____________
    robert rędziak jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
    KlubSubaru.PL GK Śnieżka ST Sygnaturka do wynajęcia od zaraz

  • 107. Data: 2003-12-19 18:14:22
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    W wiadomości <news:brvbe6$mq$1@nemesis.news.tpi.pl>
    dnia 2003-12-19, Jakub "Venom" Żukowski wstukał(a)

    > Czy Ty masz jakies problemy z poprawnym pisaniem na usnecie ?

    A Ty skąd się urwałeś ;).
    NTG - to są Twoje problemy i rozwiązania szukaj na pl.internet.pomoc
    oraz pl.news.czytniki (HINT: zacznij od "archiwum")
    --
    Tomasz Nycz
    Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem

  • 108. Data: 2003-12-19 20:38:35
    Od: Adam <a...@t...pl>

    On Fri, 19 Dec 2003 08:18:49 +0100, "szanze" <s...@p...gazeta.pl>
    wrote:

    >dzieki za podtrzymywanie mnie na duchu, ja im tyle razy tlumaczylem, jednak
    >reszta "informatykow" sie ze mnie nasmiewala

    Ciekawy przykład faceta, który sam sobie odpowiada pod innym nickiem.
    Tomasz Pysera, szanze i garibaldi to ta sama osoba, prawda?
    Przynajmniej sygnaturkę byś zmieniał...

    Adam

  • 109. Data: 2003-12-19 23:40:13
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> writes:

    > *co* mu już odcięliście? 8->

    "I odciął mu co trzeba, a głowę przede wszystkim... " Jakoś tak to
    chyba szło...

    8-)

    MJ

  • 110. Data: 2003-12-20 01:17:11
    Od: Robert Rędziak <r...@c...plaszczyca.org>

    On Fri, 19 Dec 2003 09:18:49 +0100, szanze
    <s...@p...gazeta.pl> wrote:

    > nie wiem czy Ty wiesz co to jest gramatyka w ogole???? A tak a propos to
    > obowiazuje pewna netykieta, ktora wyraznie nakazuje pisac "po polskiemu",

    Po pierwsze wskaż ją.

    > czyli bez ogonkow, wyobraz sobie jak ktos ma uczelniane konto oparte na
    > unixie, to go szlak trafia jak dostaje ogonki, ja sam to przerabialem, wiec od
    > tego czasu nie uzywam "ogonkow"

    Zgadnij, na czym naklepałem tego posta.

    r.