  • 51. Data: 2011-04-20 09:11:34
    Temat: Re: Nedzarze swiata.
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Dlaczego więc piszesz na polską grupę (tzn. tak jak ten
    > troll Pszemol ze Stanów). Tam nie chcą Cię czytać?

    Bez większego ryzyka można przyjąć, że skoro ta łajza nie
    potrafi dobrze po polsku pisać, to pewnie i po angielsku zna
    tylko parę słów ;-). Poza tym co on może napisać, nawet
    gdyby znał tych słów więcej? Tu może sobie wycierać gębę
    Polską, Polakami, a tam? Tam jest biedną łazęgą z jakiegoś
    biednego, zamorskiego kraiku. Mam takich paru w rodzinie.
    Wyjechali do Niemiec w 80-tych latach. Wielkie paniska
    zgrywali, jak tu na wakacje przyjeżdżali to za 100 DM bawili
    się cały tydzień ;-). O sobie i swoim życiu niewiele mówili,
    bo po latach okazało się że nie było o czym ;-))). Do dziś
    pracują: ona jako salowa w szpitalu, on jakiś cieć na
    budowie. Mieszkają w ichnich TBS, ledwo wiążą koniec z
    końcem. A że teraz realia troszeczkę się zmieniły to spora
    część rodziny tutaj zarabia więcej niż oni tam ;-))). W tym
    swoim "raju wymarzonym" ;-)))

  • 52. Data: 2011-04-20 09:17:04
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Strona jest dostosowana do szybkiego internetu.

    Wow!!! Szybkiego czyli jakiego?

    > Dla cieci ktorych nie stac na szybkie lacze...

    Przestalem juz zliczac twoje pogardliwe wypowiedzi :-).

    > U mnie laduje sie w sekunde 100 zdjec.

    Wow!!!!!!!! To jakie ty masz lacze, pochwal sie ;-)

  • 53. Data: 2011-04-20 10:00:33
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    y.googlegroups.com...
    >I jak tu nie szukac starych obiektywow, przejsciowek, itp. do nowych
    > syfrakow, skoro nie stac na doba optyke.
    >
    > http://www.sfora.biz/Polacy-sa-nedzarzami-swiata-Zar
    abiamy-grosze-a24308

    Moja prababcia - z takim smiesznym akcentem - mawiala, ze 'zly to ptak co
    wlasne gniazdo kala'.
    Ja tez wyjechalem, zyje mi sie bardzo wygodnie i przyjemnie, ale w zyciu nie
    przypuszczalbym, ze spotkam buraków, ktorych tak bardzo ciesza niepowodzenia
    tych ktorzy pozostali w kraju.

    Przestan osnieszac emigrantow, pyszalku.

  • 54. Data: 2011-04-20 10:30:32
    Od: StaM <k...@y...com>

    On 20 Kwi, 12:00, "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl> wrote:

> [...]
    > tych ktorzy pozostali w kraju.
    >
    > Przestan osnieszac emigrantow, pyszalku.

    Zgoda Hants w 100% , nie nalezy sie z tym zgadzac, jednak prwda jest
    ze na emigracji w koncu lat 70- siaty ubieglego stulecia zetknalem sie
    z ludzmi z Polski
    ktorzy wydali mi sie postaciami z Mrozka. Ich glupota, przywiazanie do
    symboli, brak
    checi do nauki i obejmowania wysokich stanowisk, byly dla mnie
    porazajace.
    Kiedy wzialem do reki gazete polonijna, to zdawalo mi sie, ze
    redagowali ja pacjenci
    zakladu pschiatrycznego w jakims dziwnym jezyku.
    StaM

  • 55. Data: 2011-04-20 11:44:44
    Od: Łatwa Jolka <l...@v...pl>

    > Poczytaj komentarze pod artykulem.
    > To nie emigranci te komentarze tam umiescili.
    > http://www.sfora.biz/Polacy-sa-nedzarzami-swiata-Zar
    abiamy-grosze-a24308

    Nie podniecaj się niezdrowo, nie ten wiek, możliwości żadne :)
    Powiem krótko, jesteś większym nędzarzem od najbardziej biednego. Z tego
    powodu nigdy tego sobie nie uświadomisz. Wyglądasz na starego żałosnego,
    sfrustrowanego trepa. Z czysto socjologicznego punktu widzenia chciałbym
    zobaczyć twoją twarz, upewnić się tylko, czy jest równie kretyńska jak
    Twój charakter. Może ktoś wytropi?:).
    Pozdr. J.

  • 56. Data: 2011-04-20 12:34:28
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-04-19 21:58, animka pisze:
    > W dniu 2011-04-19 19:54, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Obsrywasz Polskę chociaż pewnie z niej pochodzisz, dlaczego?
    > Dlaczego więc piszesz na polską grupę (tzn. tak jak ten troll Pszemol ze
    > Stanów). Tam nie chcą Cię czytać?

    Animka, jeżeli Ty jesteś przedstawicielem i tzw. obrońcą tego co
    polskie, to ja pier......ę taki kraj.
    Srasz na grupie pc, tutaj jeszcze gorzej, widać naprawdę, że Polacy to
    debile i nie jestem emigrantem.

  • 57. Data: 2011-04-20 13:37:51
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Polacy to debile i nie jestem emigrantem.

    A ty to kto jeśli można spytać??
    Sądzisz, że na zagramanicznych forach nie ma popierdułek? Co ma do tego
    narodowość?

  • 58. Data: 2011-04-20 14:09:32
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-04-20 15:37, Nostradamus pisze:
> [...]
    .pl...

    > A ty to kto jeśli można spytać??
    > Sądzisz, że na zagramanicznych forach nie ma popierdułek? Co ma do tego

    Jeżeli ktoś zaczyna *Jeszcze Polska Nie Zginęła* to narodowość coś ma do
    tego.Jeżeli jestem Polakiem i wypisuję totalne bzdury to wystawiam po
    trochu świadectwo tej nacji.Nie wycinaj z całego zdania, tego co Ci
    pasuje proroku ;-)

  • 59. Data: 2011-04-20 14:20:33
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Jeżeli jestem Polakiem i wypisuję totalne bzdury to wystawiam po trochu
    >świadectwo tej nacji.

    Właśnie napisałeś bzdurę i co z tego?
    Co ma bycie Polakiem do pisania bzdur??

  • 60. Data: 2011-04-20 14:37:42
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2011-04-20 16:20, Nostradamus pisze:

    > Co ma bycie Polakiem do pisania bzdur??

    Gówno, przeczytaj cały wątek.
    PLONK