  • Data: 2017-07-27 11:55:09
    Temat: Re: Nawigacja WinCE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-27 o 11:11, RadoslawF pisze:
    [...]

    > Dwa pytania:
    > Po co kombajn z możliwością odpalania YT w specjalizowanym urządzeniu
    > samochodowym jaka jest nawigacja ?

    Dokładnie po to samo, co spacja przed pytajnikiem :)

    No i oczywiście nie zacziłeś aluzji ale ta spacja przed pytajnikiem już
    mi dała odpowiedź-dlaczego :)
    A tak po prawdzie, to nie widzę sensu w obecnej dobie dostępu do
    internetu, używania systemu nawigacji samochodowej opartej na mapach z
    aktualizacją co roku. Sam sprzęt obecnie jest tak tani (250zł np
    Biedronka MyPhone 5'')+ darmowe Aero2 że zaczyna konkurować to z płatną
    AM cenowo. Ponieważ wiem, że nie znasz różnic w możliwościach samej AM
    pomiędzy WinCE a Androidem, to nie będę Ciebie przecież uczył :)...skoro
    jednak się odzywasz to odsyłam na jakieś fora, które to definiują
    łopatologicznie.

    Dodatkowo. Można użyć NARAZ (Android) wielu aplikacji (Yanosik, AM,
    Google Maps) i wybrać sobie która pracuje w tle a która jest na
    pierwszym planie. Ponadto, uczynić "nawigację" systemem kontroli dla
    samochodu (MyWheels+OBD2) i nawet bez problemu uzywać jako zestawu
    głosnomówiącego. Jak ktoś ma ochotę to również kamerki do nagrywania
    trasy (kiepska ale zawsze). Taki zestaw może być bez problemu używany po
    drobnej konfiguracji przy pomocy dostępnych, darmowych aplikacji.
    Pomijam już synchronizację z Google (moje miejsca) gdzie w spokoju można
    miec dostęp z PC do tras i miejsc jakie się odwiedziło oraz możliwość
    wglądu przez internet do plików czy wykresów pracy silnika (OBD2+Torque)
    i strona http://view.torque-bhp.com/

    Oczywiscie wszystko w pełnym automacie. Włączasz zapłon i działa.
    Mówisz-wyświetla i jedziesz. Od momentu jak skorzystałem z określeniem
    budynku/miasto czy park/parking/stacja/miasto (GoogleOK), to przestało
    mieć dla mnie znaczenie nazwa ulicy, szczególnie w momentach, kiedy np:
    jadę do Zamku w Nidzicy czy Parking nad jeziorem Śniardwy a funkcje
    "najbliższy Lidl" czy hotel/stacja pokazują mi natychmiast wszelakie opcje.

    Mozna też (oczywiście) nie korzystać z tych funkcji dodatkowych ale jak
    wspomniałem, ekran 5'' i 4 rdzeniowy procesor na pewno jest szybszy niż
    8 letni WinCE stara jego bateria i często kiepski już wyświetlacz+ rysik.

    > Amba ci zżarła znaki końca linii czy to też jakaś nowoczesność ?

    Pewnie czytnik, którego używasz nie radzi sobie z zawijaniem starego OE
    (SOA#1)

    --
    LordBluzg(R)