  • 31. Data: 2013-04-24 10:28:56
    Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-23, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Żarty - najpierw wątpiłeś w te robiące od tyłu, a sam dałeś zdjęcie
    > takiego? LOL

    Nie watpilem, po prostu rzadko widuje (przynajmniej tam gdzie sie poruszam)
    ustawione na robienie w tyl. Podejrzewam, ze powodem jest pozniejszy
    problem z ustaleniem kierujacego.

    > Aha - z daleka ludzie to wypatrują i odróżnią zaślepkę od filtra?

    Jezeli z daleka nie widzisz trzech czarnych okienek na calej szerokosci
    puszki czy "oczka" na karmniku to moze czas wybrac sie do okulisty?

    > ROTFL - robią, tyle że nie wszystkie, ponieważ część to nie FR, a
    > rejestratory z pętlami/piezoelektrykami w każdym pasie. To kolejny
    > kamyczek - ludzie nie odróżnią FR od tych multiwynalazków i tak
    > naprawdę nieszczególnie będą ich różnice interesować. Ważne by
    > zdjęcia nie dostać, więc zwolnią i tyle.

    Tak, raz robi normalnie zdjecie a wsrod innych pojazdow nie robi.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 32. Data: 2013-04-24 10:58:52
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-24 10:28, AZ pisze:
    (...)
    > Jezeli z daleka nie widzisz trzech czarnych okienek na calej szerokosci
    > puszki czy "oczka" na karmniku to moze czas wybrac sie do okulisty?

    A co ja mam do wypatrywania innych? O moje oczy to się nie martw :)
    Szczególnie je dobrze zobaczę jak jest odwrócony w druga stronę, by
    foto robić od tyłu :P

    > Tak, raz robi normalnie zdjecie a wsrod innych pojazdow nie robi.

    Nie wiem co sprawdzałeś, ale odczyt mają z każdego pasa oddzielnie
    i zdjęcie robią cyk wszystkim w okolicy :)

  • 33. Data: 2013-04-25 09:18:42
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <n...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > A co ja mam do wypatrywania innych? O moje oczy to się nie martw :)
    > Szczególnie je dobrze zobaczę jak jest odwrócony w druga stronę, by

    Szkoda chłopcze, że nie rozumiesz podejścia motocyklisty do fotoradarów.
    Motocykliście jest bardzo potrzebna wiedza, w którą stronę patrzy fotoradar,
    gdyż boi się tylko tych patrzących w plecy. Teraz jasne?

    X.

  • 34. Data: 2013-04-25 09:21:37
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik "Mariusz Wozniak" <m...@x...org> napisał w wiadomości grup

    > Szkoda chłopcze, że nie rozumiesz podejścia motocyklisty do fotoradarów.
    > Motocykliście jest bardzo potrzebna wiedza, w którą stronę patrzy fotoradar,
    > gdyż boi się tylko tych patrzących w plecy. Teraz jasne?

    Dodatkowo, motocyklista widząc fotoradar ma cały szmat czasu na stwierdzenie, w
    którą stronę patrzy. Bo jeśli patrzy w oczy, to można go olać, a jeśli patrzy w
    plecy, to zdązy wyhamować przed samym fotoradarem ;)

    X.

    PS. Odnoszę się oczywiście do dyskusji Maśląga z AZem, jeden z nich jest
    motocyklistą ;)

  • 35. Data: 2013-04-25 10:06:51
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-25 09:18, Mariusz Wozniak pisze:

    > Szkoda chłopcze, że nie rozumiesz podejścia motocyklisty do fotoradarów.

    LOL - mogę się opalać w blasku twojej zajebistości? Normalnie poległem
    przy tej 'argumentacji'.

    > Motocykliście jest bardzo potrzebna wiedza, w którą stronę patrzy
    > fotoradar, gdyż boi się tylko tych patrzących w plecy. Teraz jasne?

    To bój się dalej :)

  • 36. Data: 2013-04-25 10:16:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-25 09:21, Mariusz Wozniak pisze:
    (...)
    > Dodatkowo, motocyklista widząc fotoradar ma cały szmat czasu na
    > stwierdzenie, w którą stronę patrzy. Bo jeśli patrzy w oczy, to można go
    > olać, a jeśli patrzy w plecy, to zdązy wyhamować przed samym fotoradarem ;)

    Napieraj, coraz zabawniej się robi. Później się dziwić, że tyle FR robi
    zdjęcia od tyłu.

  • 37. Data: 2013-04-25 10:38:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-25, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Napieraj, coraz zabawniej się robi. Później się dziwić, że tyle FR robi
    > zdjęcia od tyłu.

    No i? Ciekawe jak rozpoznasz kierujacego z tylu i w kasku...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 38. Data: 2013-04-25 10:50:22
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-25 10:38, AZ pisze:

    > No i? Ciekawe jak rozpoznasz kierujacego z tylu i w kasku...

    Tak samo jak z przodu, tylko dodatkowo widać tablicę rejestracyjną.
    Niech sąd się martwi co z tym zrobić, jeżeli sprawca się nie przyznaje.
    Tylko nie opowiadaj mi tu bajek, że 15 kolegów w kółko ten motocykl
    pożycza, czy też jeździcie nim w 4 osoby do pracy i jak któryś się
    zmęczy to kolegę zmienia za kierownicą.