-
21. Data: 2013-04-23 14:39:33
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-04-23, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:
>
> Skoro tak po mistrzowsku jest w stanie wszystko bez problemu zrobić to
> powinien jednak wiedzieć ile ich jest, a tak wychodzi, że to wcale nie
> jest prawda. Wychodzi to o czym pisałem - ludzie nie wpatrują się
> w FR i nie analizują wszystkich szczegółów. On jest, jest oznakowanie,
> piszczy navi czy inne ustrojstwo.
>
Co tu analizowac? Jedno spojrzenie i widac czy jest przodem czy tylem.
>>
>> Kazdy kto nie ma problemow ze wzrokiem zauwazy roznice miedzy tymi
>> obrazkami z daleka:
>> http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQJzdDANsDVc
BO_Niqg6PU-uLwUTi1viR0tGZJkJcTGeq6YPJSwBA
>> http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSA5n_aQd98I
1cau5uP7XcQGpVwPpGlaZTILUgcZJM8Vk_klsbG
>
> Strzał w kolano - raz, że pokazałeś ustawienie do strzału od 'tyłu',
> a dwa, że w gęstym ruchu który w tym miejscu na Puławskiej w zasadzie
> występuje regularnie, nie zawsze widać FR, bądź można go sobie
> dokładnie obserwować :P
>
Oczywiscie, bo musi byc Twoje na wierzchu. A moze jest ustawiony w bok?
Co to za znaczenie skoro chodzilo o pokazanie roznicy miedzy przodem
a tylem FR bez znaczenia gdzie jest ustawiony. No ale jak juz sie
odniosles - w gestym ruchu albo sie nie da pojechac nieprzepisowo albo
mozna olac temat ze wzgledu na prawdopodobna bezwartosciowosc zdjecia
ze wzgledu na brak czystego kadru. Dodatkowo sprawdzone - te nowe FR
nie robia nawet zdjec w gestym ruchu albo jak jeden wyprzedza drugiego
z nieprzepisowa predkoscia przy FR.
--
Artur
ZZR 1200
-
22. Data: 2013-04-23 15:26:18
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-04-23 14:39, AZ pisze:
(...)
>> Strzał w kolano - raz, że pokazałeś ustawienie do strzału od 'tyłu',
>> a dwa, że w gęstym ruchu który w tym miejscu na Puławskiej w zasadzie
>> występuje regularnie, nie zawsze widać FR, bądź można go sobie
>> dokładnie obserwować :P
>>
> Oczywiscie, bo musi byc Twoje na wierzchu.
Żarty - najpierw wątpiłeś w te robiące od tyłu, a sam dałeś zdjęcie
takiego? LOL
> A moze jest ustawiony w bok?
Być może.
> Co to za znaczenie skoro chodzilo o pokazanie roznicy miedzy przodem
> a tylem FR bez znaczenia gdzie jest ustawiony.
Aha - z daleka ludzie to wypatrują i odróżnią zaślepkę od filtra?
> No ale jak juz sie
> odniosles - w gestym ruchu albo sie nie da pojechac nieprzepisowo albo
> mozna olac temat ze wzgledu na prawdopodobna bezwartosciowosc zdjecia
> ze wzgledu na brak czystego kadru.
Żebyś się nie zdziwił, ale o tym niżej...
> Dodatkowo sprawdzone - te nowe FR
> nie robia nawet zdjec w gestym ruchu albo jak jeden wyprzedza drugiego
> z nieprzepisowa predkoscia przy FR.
ROTFL - robią, tyle że nie wszystkie, ponieważ część to nie FR, a
rejestratory z pętlami/piezoelektrykami w każdym pasie. To kolejny
kamyczek - ludzie nie odróżnią FR od tych multiwynalazków i tak
naprawdę nieszczególnie będą ich różnice interesować. Ważne by
zdjęcia nie dostać, więc zwolnią i tyle.
-
23. Data: 2013-04-23 16:19:20
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>
Powitanko,
> Aha - z daleka ludzie to wypatrują i odróżnią zaślepkę od filtra?
Odroznienie ciemnych okienek, dosyc duzych ile by ich nie bylo od
jednolitej zoltej scianki z kilkoma czarnymi malymi zaslepkami. Hmm,
wzrok mam taki sobie, ale mysle, ze tak z kilkuset m bez problemu.
Zachowuja sie tak tez ludzie z rejestracja z Piaseczna, jezdza tamtedy
pewnie 2 razy dziennie, nie sadze, by nie mogli trafic do domu bez navi.
Co ciekawe nie zwalniaja zblizajac sie do miejsc ulubionych przez
polujace miski, a te sa znane chyba kazdemu, kto tamtedy jezdzi.
Magiczne dzialanie FR pozostaje w niewyjasnionej mocy jak dla mnie.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
-
24. Data: 2013-04-23 18:05:19
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-04-23 16:19, Pawel O'Pajak pisze:
> Powitanko,
>
>> Aha - z daleka ludzie to wypatrują i odróżnią zaślepkę od filtra?
>
> Odroznienie ciemnych okienek, dosyc duzych ile by ich nie bylo od
> jednolitej zoltej scianki z kilkoma czarnymi malymi zaslepkami. Hmm,
> wzrok mam taki sobie, ale mysle, ze tak z kilkuset m bez problemu.
LOL - a co ci da odróżnienie tyłu od przodu, jeżeli może robić
pomiary od 'tyłu' i nawet nie wiesz czy to jest FR? Kąt ustawienia
też z daleka oceniasz? W lusterku?
> Zachowuja sie tak tez ludzie z rejestracja z Piaseczna, jezdza tamtedy
> pewnie 2 razy dziennie, nie sadze, by nie mogli trafic do domu bez navi.
Po to ten 'FR' tam stoi, żeby ludzie zwolnili w niebezpiecznym miejscu.
Zwalniają. Swój cel spełnia doskonale.
> Co ciekawe nie zwalniaja zblizajac sie do miejsc ulubionych przez
> polujace miski, a te sa znane chyba kazdemu, kto tamtedy jezdzi.
Tak naprawdę to większość zwolniła w ogóle, więc nawet miśki
mają słabe żniwa. Nie mówiąc już o tym, że na Puławskiej są
kolejne odcinki 'gwiezdnych wojen', więc wypatrywanie kontroli
nie ma sensu. Jak zresztą w wielu miejscach.
> Magiczne dzialanie FR pozostaje w niewyjasnionej mocy jak dla mnie.
Tam nie ma żadnej magii - to psychologia i pragmatyzm.
-
25. Data: 2013-04-23 18:28:26
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:kl4m4h$rdj$...@u...news.interia.pl...
>
> Powitanko,
>
> Jest sobie radar. Oznakowany, zolciutki, z daleka widac, w ktora strone
> patrzy swym kaprawym chciwym okiem. Wszyscy realizuja program poprawy
> bezpieczenstwa w postaci: normalna jazda 70-90km/h, radar na horyzoncie -
> 50km/h, po minieciu radaru wlaczenie dopalaczy i normalna jazda.
> I to jest zrozumiale, normalne, taki tez przyklad daja policjanci, gdy nie
> jada na sygnale, OK.
> Ale niech mi ktos objasni, czym jest podyktowane takie samo zachowanie u
> kierowcow jadacych w przeciwna (slepa) strone?
> Rozumiem, ze ktos cala Pulawska turla sie te 50, takie hobby, OK, ale nie,
> jedzie te 80, zobaczy FR, gdzie z daleka widac, ze ma ow FR w dupie,
> znaczy sie z tylu takiego goscia, a ten hamuje, mija FR i palnik.
> Jest jakies proste wytlumaczenie tego fenomenu, czy to z gatunku
> "zrozumiec kobiete"?
FR mierzą też od tylca.
-
26. Data: 2013-04-23 19:56:14
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>
"AZ" <a...@g...com> wrote in message
news:kl5eii$er4$3@node1.news.atman.pl...
>>> Zreszta mi tam wszystko jedno gdzie patrzy
>>> byle nie w plecy
>>
>> Sporo takich jest i takie będą.
>>
> Podaj przyklad, powiedzmy w granicac 50 km od Wawy?
>
W zeszłym roku bardzo często fotoradar na Pileckiego był ustawiony "w
plecy". Teraz nie wiem, bo rzadko tamtędy jeżdżę.
--
Axel
-
27. Data: 2013-04-23 20:13:59
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-04-23 19:56, Axel pisze:
>
> "AZ" <a...@g...com> wrote in message
> news:kl5eii$er4$3@node1.news.atman.pl...
>
>>>> Zreszta mi tam wszystko jedno gdzie patrzy
>>>> byle nie w plecy
>>>
>>> Sporo takich jest i takie będą.
>>>
>> Podaj przyklad, powiedzmy w granicac 50 km od Wawy?
>>
>
> W zeszłym roku bardzo często fotoradar na Pileckiego był ustawiony "w
> plecy". Teraz nie wiem, bo rzadko tamtędy jeżdżę.
Nie zauważyłem, ale może za często jeżdżę :) Są znaki, jest FR,
zwolnić trzeba - ludzie zwalniają, a ja jakoś się niespecjalnie
przyglądam jak jest ustawiony, szczególnie że niezależnie od FR
ograniczenie jest jakie jest i można się załapać na atrakcję
dodatkową. Dziękuję :)
-
28. Data: 2013-04-23 21:38:50
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Tue, 23 Apr 2013 06:26:09 +0000 (UTC), AZ
<a...@g...com> wrote:
>To jeszcze jestem w stanie przebolec, ale hamowania przy kazdym FR do 50km/h
>nawet jak ograniczenie jest 70-80 juz nie.
Na gierkówce hamują do 50 przy ograniczeniu do 100. To jest dopiero
niezrozumiałe.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
29. Data: 2013-04-23 21:40:12
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Tue, 23 Apr 2013 07:51:46 +0000 (UTC), AZ
<a...@g...com> wrote:
>Podaj przyklad, powiedzmy w granicac 50 km od Wawy?
Ja ci podam w Warszawie. Ostrobramska, przy Latawcu.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
30. Data: 2013-04-24 10:26:01
Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
Od: AZ <a...@g...com>
On 2013-04-23, jerzu <t...@i...pl> wrote:
>>To jeszcze jestem w stanie przebolec, ale hamowania przy kazdym FR do 50km/h
>>nawet jak ograniczenie jest 70-80 juz nie.
>
> Na gierkówce hamują do 50 przy ograniczeniu do 100. To jest dopiero
> niezrozumiałe.
>
To samo bylo jak otworzyli nowa Trase Torunska. Ograniczenie 120, na srodku
zolty karmnik i idioci na lewym pasie hamujacy do 50. Program poprawy
bezpieczenstwa na drogach...
--
Artur
ZZR 1200