  • 21. Data: 2013-04-23 14:39:33
    Temat: Re: Nawet z tylu jest bezpieczniej
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-23, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Skoro tak po mistrzowsku jest w stanie wszystko bez problemu zrobić to
    > powinien jednak wiedzieć ile ich jest, a tak wychodzi, że to wcale nie
    > jest prawda. Wychodzi to o czym pisałem - ludzie nie wpatrują się
    > w FR i nie analizują wszystkich szczegółów. On jest, jest oznakowanie,
    > piszczy navi czy inne ustrojstwo.

    Co tu analizowac? Jedno spojrzenie i widac czy jest przodem czy tylem.

    BO_Niqg6PU-uLwUTi1viR0tGZJkJcTGeq6YPJSwBA
    1cau5uP7XcQGpVwPpGlaZTILUgcZJM8Vk_klsbG

    > Strzał w kolano - raz, że pokazałeś ustawienie do strzału od 'tyłu',
    > a dwa, że w gęstym ruchu który w tym miejscu na Puławskiej w zasadzie
    > występuje regularnie, nie zawsze widać FR, bądź można go sobie
    > dokładnie obserwować :P

    Oczywiscie, bo musi byc Twoje na wierzchu. A moze jest ustawiony w bok?
    Co to za znaczenie skoro chodzilo o pokazanie roznicy miedzy przodem
    a tylem FR bez znaczenia gdzie jest ustawiony. No ale jak juz sie
    odniosles - w gestym ruchu albo sie nie da pojechac nieprzepisowo albo
    mozna olac temat ze wzgledu na prawdopodobna bezwartosciowosc zdjecia
    ze wzgledu na brak czystego kadru. Dodatkowo sprawdzone - te nowe FR
    nie robia nawet zdjec w gestym ruchu albo jak jeden wyprzedza drugiego
    z nieprzepisowa predkoscia przy FR.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2013-04-23 15:26:18
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-04-23 14:39, AZ pisze:
    (...)

    > Oczywiscie, bo musi byc Twoje na wierzchu.

    Żarty - najpierw wątpiłeś w te robiące od tyłu, a sam dałeś zdjęcie
    takiego? LOL

    > A moze jest ustawiony w bok?

    Być może.

    > Co to za znaczenie skoro chodzilo o pokazanie roznicy miedzy przodem
    > a tylem FR bez znaczenia gdzie jest ustawiony.

    Aha - z daleka ludzie to wypatrują i odróżnią zaślepkę od filtra?

    > No ale jak juz sie
    > odniosles - w gestym ruchu albo sie nie da pojechac nieprzepisowo albo
    > mozna olac temat ze wzgledu na prawdopodobna bezwartosciowosc zdjecia
    > ze wzgledu na brak czystego kadru.

    Żebyś się nie zdziwił, ale o tym niżej...

    > Dodatkowo sprawdzone - te nowe FR
    > nie robia nawet zdjec w gestym ruchu albo jak jeden wyprzedza drugiego
    > z nieprzepisowa predkoscia przy FR.

    ROTFL - robią, tyle że nie wszystkie, ponieważ część to nie FR, a
    rejestratory z pętlami/piezoelektrykami w każdym pasie. To kolejny
    kamyczek - ludzie nie odróżnią FR od tych multiwynalazków i tak
    naprawdę nieszczególnie będą ich różnice interesować. Ważne by
    zdjęcia nie dostać, więc zwolnią i tyle.

  • 23. Data: 2013-04-23 16:19:20
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Aha - z daleka ludzie to wypatrują i odróżnią zaślepkę od filtra?

    Odroznienie ciemnych okienek, dosyc duzych ile by ich nie bylo od
    jednolitej zoltej scianki z kilkoma czarnymi malymi zaslepkami. Hmm,
    wzrok mam taki sobie, ale mysle, ze tak z kilkuset m bez problemu.
    Zachowuja sie tak tez ludzie z rejestracja z Piaseczna, jezdza tamtedy
    pewnie 2 razy dziennie, nie sadze, by nie mogli trafic do domu bez navi.
    Co ciekawe nie zwalniaja zblizajac sie do miejsc ulubionych przez
    polujace miski, a te sa znane chyba kazdemu, kto tamtedy jezdzi.
    Magiczne dzialanie FR pozostaje w niewyjasnionej mocy jak dla mnie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 24. Data: 2013-04-23 18:05:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-23 16:19, Pawel O'Pajak pisze:
> [...]
    > jednolitej zoltej scianki z kilkoma czarnymi malymi zaslepkami. Hmm,
    > wzrok mam taki sobie, ale mysle, ze tak z kilkuset m bez problemu.

    LOL - a co ci da odróżnienie tyłu od przodu, jeżeli może robić
    pomiary od 'tyłu' i nawet nie wiesz czy to jest FR? Kąt ustawienia
    też z daleka oceniasz? W lusterku?

    > Zachowuja sie tak tez ludzie z rejestracja z Piaseczna, jezdza tamtedy
    > pewnie 2 razy dziennie, nie sadze, by nie mogli trafic do domu bez navi.

    Po to ten 'FR' tam stoi, żeby ludzie zwolnili w niebezpiecznym miejscu.
    Zwalniają. Swój cel spełnia doskonale.

    > Co ciekawe nie zwalniaja zblizajac sie do miejsc ulubionych przez
    > polujace miski, a te sa znane chyba kazdemu, kto tamtedy jezdzi.

    Tak naprawdę to większość zwolniła w ogóle, więc nawet miśki
    mają słabe żniwa. Nie mówiąc już o tym, że na Puławskiej są
    kolejne odcinki 'gwiezdnych wojen', więc wypatrywanie kontroli
    nie ma sensu. Jak zresztą w wielu miejscach.

    > Magiczne dzialanie FR pozostaje w niewyjasnionej mocy jak dla mnie.

    Tam nie ma żadnej magii - to psychologia i pragmatyzm.

  • 25. Data: 2013-04-23 18:28:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > 50km/h, po minieciu radaru wlaczenie dopalaczy i normalna jazda.
    > I to jest zrozumiale, normalne, taki tez przyklad daja policjanci, gdy nie
    > jada na sygnale, OK.
    > Ale niech mi ktos objasni, czym jest podyktowane takie samo zachowanie u
    > kierowcow jadacych w przeciwna (slepa) strone?
    > Rozumiem, ze ktos cala Pulawska turla sie te 50, takie hobby, OK, ale nie,
    > jedzie te 80, zobaczy FR, gdzie z daleka widac, ze ma ow FR w dupie,
    > znaczy sie z tylu takiego goscia, a ten hamuje, mija FR i palnik.
    > Jest jakies proste wytlumaczenie tego fenomenu, czy to z gatunku

    FR mierzą też od tylca.

  • 26. Data: 2013-04-23 19:56:14
    Od: "Axel" <a...@o...bezspamu.pl>

    "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > Podaj przyklad, powiedzmy w granicac 50 km od Wawy?

    W zeszłym roku bardzo często fotoradar na Pileckiego był ustawiony "w
    plecy". Teraz nie wiem, bo rzadko tamtędy jeżdżę.

    --
    Axel

  • 27. Data: 2013-04-23 20:13:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-23 19:56, Axel pisze:

    > "AZ" <a...@g...com> wrote in message

    > W zeszłym roku bardzo często fotoradar na Pileckiego był ustawiony "w
    > plecy". Teraz nie wiem, bo rzadko tamtędy jeżdżę.

    Nie zauważyłem, ale może za często jeżdżę :) Są znaki, jest FR,
    zwolnić trzeba - ludzie zwalniają, a ja jakoś się niespecjalnie
    przyglądam jak jest ustawiony, szczególnie że niezależnie od FR
    ograniczenie jest jakie jest i można się załapać na atrakcję
    dodatkową. Dziękuję :)

  • 28. Data: 2013-04-23 21:38:50
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 23 Apr 2013 06:26:09 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >To jeszcze jestem w stanie przebolec, ale hamowania przy kazdym FR do 50km/h
    >nawet jak ograniczenie jest 70-80 juz nie.

    Na gierkówce hamują do 50 przy ograniczeniu do 100. To jest dopiero
    niezrozumiałe.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2013-04-23 21:40:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 23 Apr 2013 07:51:46 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Podaj przyklad, powiedzmy w granicac 50 km od Wawy?

    Ja ci podam w Warszawie. Ostrobramska, przy Latawcu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2013-04-24 10:26:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-04-23, jerzu <t...@i...pl> wrote:

    > Na gierkówce hamują do 50 przy ograniczeniu do 100. To jest dopiero
    > niezrozumiałe.

    To samo bylo jak otworzyli nowa Trase Torunska. Ograniczenie 120, na srodku
    zolty karmnik i idioci na lewym pasie hamujacy do 50. Program poprawy
    bezpieczenstwa na drogach...

    --
    Artur
    ZZR 1200