  • Data: 2018-07-10 22:47:53
    Temat: Re: Navitel
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 lipca 2018 14:50:24 UTC-5 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Swojego czasu było dużo szczekania w sieci na temat nawigacji która
    > poprowadzi nas po budynkach (pieszo). Sprawa zdechła i podejrzewałem
    > że bardziej z braku potrzeby takiej nawigacji niż trudności technicznych.
    > Myliłem się?
    > Chodząc po biurowcach, urzędach czy szpitalach też się gubicie?

    Zalezy co sie ma na mysli przez "zgubienie".
    Jeden ma na mysli to ze nie umie znalezc wyjscia lub punktu odniesienia.
    Drugi ma na mysli natychmiastowa i ciagla wiedze gdzie sie znajduje w odniesieniu do
    tych 4 ulic wspomnianych uprzednio. Czyli natychmiastowa wiedze ze za sciana na prawo
    jest polnoc i ulica dworcowa.
    Trzeci ma na mysli sytuacje ze jedzie po tym parkingu, zjezdza z rampy z 2 pietra i
    nie wie w ktory wyjazd wjechac aby trafic na te ulice z parkiem ktorej nazwy nie
    pamieta a chce uniknac wbicia sie w ulice z dworcem bo tam jest korek.

    Jesli w kazdej z wymienionych sytuacji masz orientacje to raczej jestes wyjatkowy. I
    to nie tylko jako czlowiek na tle kobiet ale i jako mezczyzna.

    Mysle ze Pszemol i Uncle Pete mieli na mysli jedna z sytuacji ktore nie sa numerem
    jeden na liscie.
    Bo ta pierwsza to raczej taki panic mode kiedy nie wiemy nic i na slepo probujemy sie
    jakkolwiek ogarnac szukajac na slepo czegokolwiek znajomego.