  • Data: 2018-06-18 23:25:05
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-06-2018 o 23:06, Marek S pisze:

    > Mi? Ja nie jestem autorem softu.

    Chodzi o mapy być może, nie o soft.
    Błędy w mapach same się nie zgłoszą.

    > Ale co mam spróbować bo nie rozumiem? Przejechać każdą

    Nie - sprawdź tą konkretną którą chciałbyś jechać w przypadku objazdu.

    > Już przy niedawnej dyskusji na temat nawigacji było to wałkowane.
    > Powiększenia / pomniejszenia / jechanie po wyznaczonej trasie / poza nią
    > - nic to nie zmienia.

    Ty nie rozumiesz co czytasz?
    Ja Ci mówię o sprawdzaniu trasy, a Ty mi o powiększeniu.
    Odczep się NA RAZIE od tego powiększenia i sprawdź czy jest w stanie
    poprowadzić nawigację do tej Twojej alternatywnej trasy.