  • Data: 2018-06-19 13:25:54
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek S" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-06-18 o 03:34, J.F. pisze:

    >W moim wyobrażeniu to co piszesz, to nie są żadne korki. Rozumiałbym
    >gdyby na 10km była różnica 40+ minut.

    No bo nie sa - podaje dla przykladu, ze Y i takie widzi, i omija, i
    nawet dosc precyzyjnie je pokazuje - czasami.
    Wrecz bym powiedzial ze zazwyczaj.

    Dlaczego u Ciebie nie dziala - ciekaw jestem.

    Pretensje mam tylko o to, ze jak juz zaplanowal trase objazdem, to nie
    pokazuje co sie dzieje na innych drogach,
    wiec jadac prosto nie wiem w co sie pakuje - tu sie za chwile
    dowiedzialem, ze bedzie 4 minuty dluzej (a chyba nawet nie bylo),
    ale przeciez mogla byc godzina ...

    Choc po Twoich postach zaczalem sie przygladac ... faktycznie,
    ostatnio jakby gorzej dzialal ...

    J.