    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Date: Mon, 19 Sep 2011 09:28:07 +0100

    Użytkownik Remek napisał:
    [..]
    > A coś do rzeczy? Napisałem to z własnego doświadczenia. W UK kilku moich
    > znajomych/naprawiaczy RTV znalazło pracę. Inni wyłącznie ze znajomościa
    > języka nie.

    Podpisuję się wszelakimi kończynami, na rozmowie kwalifikacyjnej jak
    babeczka spytała czy umiem obsługiwać oscyloskop to musiała słowo
    oscyloskop napisać na kartce bo nie mogłem zidentyfikować wymówionego
    przez nią słowa, po sprawdzeniu mnie przez technika robotę dostałem od
    ręki na naprawdę niezłych warunkach, i widzę masę polaków po studiach ze
    świetnym angielskim pracujących za najniższe stawki na najniższych
    stanowiskach przez agencje.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html