  • Data: 2011-09-19 12:37:07
    Temat: Re: Nauka programowania od czego zacząć?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Darek" napisał w wiadomości grup

    >IMHO nie miał, ten język był martwy na starcie.
    >Jak chcesz upowszechić coś czym żaden praktycznie lud nie posługuje
    >się na codzień?

    Podobnie jak my nie poslugujemy sie na codzien innymi jezykami, tzn
    przepraszam, akurat my elektronicy-programisci sie poslugujemy :-)

    No jak to jak - propaganda, powszechne kursy, nauka w szkole.
    Ale widac nie bylo naporu, to sie nie przyjal.

    >kiedyś nie było takiej globalizacji. Żaden chyba ze znanych języków
    >nie
    >był tak bardzo rozpowszechniony a to się z dnia na dzień nasila,
    >coraz

    No nie wiem - lacina w calej europie. Oczywiscie wsrod nielicznych,
    wyksztalconych warstw.
    Francuski podobnie - to po prostu nie wypadalo nie mowic po francusku
    :-)

    >IMHO pośrednio komputery a bezpośrednio przez pojawienie się
    >globalnej sieci i globalizacja.

    To sie nie bardzo zgodze, bo zanim internet trafil pod strzechy czy
    nawet na uczelnie, to juz trzeba bylo umiec poslugiwac sie dosem,
    turbo jezykiem itp.

    Co prawda w drugim rzucie to mozesz miec racje - zwykly czlowiek juz
    chyba mial windowsa i programy po polsku, ale przyszedl internet.

    J.