  • Data: 2009-09-17 15:51:57
    Temat: Re: Nauka jazdy w Trójmieście
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:op.u0ennr01bkkx24@attitudeadjuste...

    > Skąd pomysł, że kurs, który uczy podstaw dobrze nie przygotuje do
    > egzaminu?

    a gdzie ja cos takiego napisalem?

    > Promotor/kulikowisko w Warszawie mają wysoką zdawalność, a uczą dobrze.

    i co to ma do rzeczy?

    > Jak ja lubię takie fałszywe dychotomie, kurs może albo uczyć podstaw i
    > nie przygotowywać do egzaminu albo być durnym i przygotowywać do egzaminu.

    uwielbiam jak ktos nie doczyta, albo nie zrozumie, a sobie potem dopowie co
    mu wygodnie

    przeczytaj jeszcze raz to co napisalem, tylko ze zrozumieniem

    > LOL. Że niby w USA to uczą porządnie do prawa jazdy na motocykl?

    chodzilo mi konkretnie o egaminowanie, wymogi i nuanse samych egzaminow,
    oraz wysoka swobode naszych egzaminatorow, bo wg wymogow egzaminacyjnych i
    tego za co mozna oblac egzamin, 99% kierowcow musialo by oddac prawka

    dlatego pisalem, ze nasze szkoly przedewszystkim musza nauczac zdawac
    egzamin, przy okazji nauczajac lepiej lub gorzej podstaw jazdy, ale na
    kursie "szczypiorka" nikt nie nauczy jezdzic
    czyli to co napisalem na samym poczatku