  • Data: 2009-06-04 22:44:20
    Temat: Re: Nauka C - co radzicie ?
    Od: "MH" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mozesz, ale nie musisz. Burdel mozna zrobic z programu w Pascalu, jak sie
    > chce. A jak ci sie nie podoba, to zrob sobie cos takiego (na poczatku):
    > #define begin {
    > #define end }
    > #define or ||
    > i tak dalej :-)

    Nie wiedziałem. To już trochę mnie zachęca ...

    > Ja sie uczylem "u zrodel", czyli Kernighan & Ritchie, zreszta mialem na to w
    > sumie 4 godziny, wraz z napisaniem i przetestowaniem programu. Da sie.

    Być może zupełnie irracjonalnie się uprzedziłem do samej notacji.. Nie mniej
    jednak , powiedz mi czy C pod kątem zastosowania w DSP bardzo różni się od C
    jakiego używa się do pisania jakichś tam aplikacji pod peceta? Przykładowo ,
    chcę wysłać bajt danych do portu o określonym adresie. Czy są na to funkcje
    biblioteczne , czy muszę robić wstawki assemblerowe?

    > A w Pascalu przy intensywnym uzywaniu unions i wskaznikow mozesz napisac
    > program (dzialajacy gdzieniegdzie) dlugosci kilkunastu linijek gdzie
    > postronny za cholere nie zalapie o co biega.

    Jak zaglądam po 2-3 miesiącach do programów napisanych przez siebie , też
    zastanawiam się o co temu idiocie chodziło !!

    MH