  • Data: 2009-02-20 16:30:14
    Temat: Re: Nasza-Klasa, kradziez zdjecia
    Od: m...@a...net.pl szukaj wiadomości tego autora

    >Czyli streszczajac ta wypowiedz: jestesmy Bogiem internetu i mamy gdzies
    >Pana roszczenia, naszym obowiazkiem jest utrzymanie galerii uzytkownika,
    >ktory kradnie zdjecia innych.

    Nie tak napisali.

    >"Istotnie
    >takie działanie jest dość prawdopodobne, jednak nie jesteśmy w stanie
    >zweryfikować go w stopniu dostatecznym."

    To nie to samo jest.

    >NK potrzebuje oficjalne pismo w tej sprawie, zeby to usunac.

    No to je napisz.

    >Mieszkam za granica, wiec nie mam jak
    >zajmowac sie tym i chodzic po sadach.

    Ale list polecony i list z potwierdzeniem odbioru
    chyba w tej zagranicy dziala?

    >Dysponuje zdjeciem w pelnym rozmiarze,
    >mam umowe z ta modelka, mam jej inne zdjecia, czyli najwyrazniej
    >to do mnie naleza prawa autorskie?!

    No wiec o co chodzi?
    Zrob ksero umowy, zrob odbitke zdjecia i kilku innych jej zdjec,
    wyslij do NK, zalatw _na_papierze_ i to opatrzonym _podpisami_.
    /\O/\

    Michal Kukula