  • 1. Data: 2010-12-26 19:41:53
    Temat: Następca SE K800?
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dobry Wieczór!

    Właśnie dogorywa mojej żonie SE K800 i zastanawiam się jaki nowy telefon
    jej w to miejsce kupić?
    Dość ważny jest aparat fotograficzny, oczywiście rozmowy, SMS i MMS
    -nie będzie praktycznie używany do internetu,
    -nie ma znaczenia GPS

    Jakie nowe fabrycznie aparaty brać pod uwagę?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2010-12-27 07:51:33
    Temat: Re: Następca SE K800?
    Od: z <z...@g...pl>

    BAREK pisze:
> [...]
    > -nie będzie praktycznie używany do internetu,
    > -nie ma znaczenia GPS
    >
    > Jakie nowe fabrycznie aparaty brać pod uwagę?

    Jeśli zależy Ci na mocy lampy błyskowej to ciężka sprawa
    C905 używane
    C901 też nie do dostania (miała era przez chwilę)
    Satio ??? Drogie :-(
    Miałem przez chwilę LGKU990 (bez i na końcu) miał lampę ksenonową ale
    była tak słabiutka jak dwie diody w W995
    Nie było wyjścia. Znalazłem używany K810 w dobrym stanie i teraz czekam
    aż ktoś wypuści na rynek godnego następcę w sensownych pieniądzach.

  • 3. Data: 2010-12-27 14:34:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BAREK pisze:
> [...]
    > -nie będzie praktycznie używany do internetu,
    > -nie ma znaczenia GPS
    >
    > Jakie nowe fabrycznie aparaty brać pod uwagę?

    Sony Ericsson Elm

  • 4. Data: 2010-12-27 20:02:55
    Od: Mumin <m...@T...onet.pl>

    W dniu 2010-12-27 15:34, Jan Strybyszewski pisze:

    > Sony Ericsson Elm

    Ale tam jest diodowa lampa, która daje "brudne", żółte światło. Poza tym
    zdjęcia robione przy dziennym świetle są rozmazane. :(

    --
    Pozdrawiam,
    Mumin

  • 5. Data: 2010-12-27 20:56:00
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 27-12-2010 21:02, Mumin pisze:

    > Ale tam jest diodowa lampa, która daje "brudne", żółte światło. Poza tym
    > zdjęcia robione przy dziennym świetle są rozmazane. :(

    Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia
    profesjonalnych zdjęć. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie należy
    oczekiwać cudownej jakości

  • 6. Data: 2010-12-27 21:05:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 27 Dec 2010 21:56:00 +0100, spider.pl napisał(a):

    > Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia
    > profesjonalnych zdjęć. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie należy
    > oczekiwać cudownej jakości

    K800 jak na swoje czasy robił świetne zdjęcia, porównywalne z najtańszymi
    małpami. A jak nie widać różnicy, to po co przepłacać?
    Wiele dobrych zdjęć nie powstało, bo ktoś nie zabrał ze sobą aparatu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla

  • 7. Data: 2010-12-27 21:28:08
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    z wrote:
    > Jeśli zależy Ci na mocy lampy błyskowej to ciężka sprawa
    > C905 używane
    > C901 też nie do dostania (miała era przez chwilę)
    > Satio ??? Drogie :-(

    Osobiście popieram C901 - bardzo udany i całkiem jeszcze żwawy
    telefonik. Satio sobie też kupię, ale cena chora, to fakt.

    Jakub

  • 8. Data: 2010-12-27 23:11:28
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "spider.pl" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia
    > profesjonalnych zdjęć. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie należy
    > oczekiwać cudownej jakości

    To prawda - z drugiej strony masz ta zabawke prawie zawsze pod reka
    a nie zawsze wczesniej planujesz zrobienie "sesji cudownej jakosci"
    - samo zycie - i potrafi zaskakiwac ;)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2010-12-28 07:49:58
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Mumin pisze:

    > Ale tam jest diodowa lampa, która daje "brudne", żółte światło. Poza tym
    > zdjęcia robione przy dziennym świetle są rozmazane. :(

    Masz zepsuty aparat skoro wszyscy twierdza ze aparat jest w Elm lepszy
    niz w K800, o video nie wspomne

  • 10. Data: 2010-12-28 07:50:59
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > K800 jak na swoje czasy robił świetne zdjęcia, porównywalne z najtańszymi
    > małpami. A jak nie widać różnicy, to po co przepłacać?
    > Wiele dobrych zdjęć nie powstało, bo ktoś nie zabrał ze sobą aparatu.

    Elm robi lepsze zdjecia... a wideo to przepasc nad K800.
    Oczywiscie nie sa to arcydziale lustrzanek ale nie robmy scen