  • 1. Data: 2010-12-24 23:43:19
    Temat: Nagrywanie rozmów
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Mam HTC Touch 2. Jak w prosty sposób nagrać rozmowę telefoniczną z tego
    telefonu? Uruchomienie aplikacji dyktafonu i "odpalenie" jej przed rozmową
    chyba tak. A prościej nie da rady?

    Palik

  • 2. Data: 2010-12-25 08:49:59
    Temat: Re: Nagrywanie rozmów
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Palik pisze:
    > Mam HTC Touch 2. Jak w prosty sposób nagrać rozmowę telefoniczną z tego
    > telefonu? Uruchomienie aplikacji dyktafonu i "odpalenie" jej przed
    > rozmową chyba tak. A prościej nie da rady?
    >
    > Palik
    szukaj acr - automatic call recording. naprzykład tam:
    http://www.freewareppc.com/

    ToMasz

  • 3. Data: 2010-12-25 13:24:06
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> Odpowiedz na news:if4b7n$q4p$1@inews.gazeta.pl:

    > szukaj acr - automatic call recording. naprzykład tam:
    > http://www.freewareppc.com/

    Lub komerycjne Vito Audio Notes lub Resco Recorder.

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 4. Data: 2010-12-25 15:07:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Adramelech pisze:
    > ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> Odpowiedz na news:if4b7n$q4p$1@inews.gazeta.pl:

    > Lub komerycjne Vito Audio Notes lub Resco Recorder.
    >
    > Pozdrawiam
    sprawdz jednak czy i jak działa, bo w paru telefonach wyłacza sie
    nagrywanie po np 30 sekundach - ze względu na oszczędzanie energii

    ToMasz

  • 5. Data: 2010-12-25 16:52:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 25 Dec 2010 09:49:59 +0100, ToMasz napisał(a):

    > szukaj acr - automatic call recording. naprzykład tam:
    > http://www.freewareppc.com/

    Jest jakikolwiek program, który nie brzęczy co parę sekund? Niech sobie
    nagrywa w tle, ale niech mój rozmówca o tym nie wie :)

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-12-25 20:48:30
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    scream pisze:

    > Jest jakikolwiek program, który nie brzęczy co parę sekund? Niech sobie
    > nagrywa w tle, ale niech mój rozmówca o tym nie wie :)

    tak, acr. działa w tle nie informujac o niczym. po pierwszych kilku
    miesiącach, system poinformował mnie o tym ze niema już miejsca na do
    zapisu. zdziwiłem sie jak to niema miejsca, przecież ja niczego nowego
    nie zapisywałem. total commander pomógł znaleźć sprawce. katalog z
    nagranymi rozmowami...

    ToMasz