  • 11. Data: 2010-12-28 07:59:05
    Temat: Re: Następca SE K800?
    Od: z <z...@g...pl>

    spider.pl pisze:

    > Moim skromnym zdaniem telefon jest do dzwonienia a nie do robienia
    > profesjonalnych zdjęć. Aparat w telefonie to taka zabawka i nie należy
    > oczekiwać cudownej jakości

    Nie mówimy o profesjonalnych zdjęciach tylko o zdjęciach zrobionych
    szybko w trudnych warunkach żeby coś uchwycić, zapamiętać (odpukać
    samochód sprawcy) a i albumik rodzinny też da się zrobić.
    W takim zastosowaniu musi być lampa ksenonowa i tu niezastąpiony jest
    k800. Jak już ma być aparat w telefonie to taki, nie gorszy bo będzie
    nieprzydatny.
    W dobrym świetle to każdy pierwszy lepszy zrobi dobrą fotkę
    Piszę dobrą, nie do druku, nie na bilbordy a do zwykłego domowego użytku.

  • 12. Data: 2010-12-28 08:01:06
    Od: z <z...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Elm robi lepsze zdjecia...

    Robiłeś test w ciemnym pokoju?

    a wideo to przepasc nad K800.
    Niestety nie można mieć wszystkiego :-(

  • 13. Data: 2010-12-28 08:05:51
    Od: z <z...@g...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Masz zepsuty aparat skoro wszyscy twierdza ze aparat jest w Elm lepszy
    > niz w K800, o video nie wspomne

    Naczytałem się dużo takich opinii o LGKU990(5Mega) SEW995(8Mega)
    ale organoleptycznie stwierdziłem że są gorsze.
    No dobra dla mnie nie przydatne :-)

  • 14. Data: 2010-12-28 08:08:31
    Od: z <z...@g...pl>

    Robią za to bardzo ładne filmy.

    Kurde... Co SE szkodzi wypuścić jakiś nowy model z ksenonem.
    Do du.. z taką polityką :-(

  • 15. Data: 2010-12-28 13:29:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 09:08:31 +0100, z wrote:
    >Robią za to bardzo ładne filmy.
    >Kurde... Co SE szkodzi wypuścić jakiś nowy model z ksenonem.
    >Do du.. z taką polityką :-(

    Widac sam ksenon to nie wszystko.

    J.

  • 16. Data: 2010-12-28 16:35:50
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:

    > Widac sam ksenon to nie wszystko.

    Pewnie że nie wszystko ale wypuścili pewnie z dziesięć modeli i do
    żadnego nie dało się upchać ksenona. Cybershoty z diodami.
    Gdyby nie było to możliwe i gdyby k800 nie był tak chwalony to bym
    zrozumiał. Efekt jest taki że kupuję używane a z chęcią wziąłbym nowy w
    sensownych pieniądzach. Ale to może z polskiego punktu widzenia tak
    wygląda. Kiedyś w końcu uzbieram na Satio :-)

  • 17. Data: 2010-12-28 17:25:09
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Dec 2010 17:35:50 +0100, z wrote:

> [...]
    >żadnego nie dało się upchać ksenona. Cybershoty z diodami.
    >Gdyby nie było to możliwe i gdyby k800 nie był tak chwalony to bym

    Lampa duzo miejsca zajmuje, a zasieg .. wieksze fotoaparaty maja
    klopot z osiagnieciem 2m, wiec podejrzewam ze i K800 tez byl kiepski.
    Moze te diody wcale nie sa takie zle.

    Do K550 to nie wiem - czy cos przesadzili z kompresja, czy matryca
    ostatniej jakosci i tak szumi. Zdjecia wychodza bardzo zle, i nie
    tylko w w nocy.

    J.

  • 18. Data: 2010-12-28 17:33:14
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2010-12-27 08:51, z pisze:

    > Jeśli zależy Ci na mocy lampy błyskowej to ciężka sprawa
    > C905 używane
    > C901 też nie do dostania (miała era przez chwilę)
    > Satio ??? Drogie :-(
    > Miałem przez chwilę LGKU990 (bez i na końcu) miał lampę ksenonową ale
    > była tak słabiutka jak dwie diody w W995
    > Nie było wyjścia. Znalazłem używany K810 w dobrym stanie i teraz czekam
    > aż ktoś wypuści na rynek godnego następcę w sensownych pieniądzach.

    blackberry 8900 ma dosc dobry aparat (3,2) i dobra lampe blyskowa
    (posiadam lg ku990i oraz posiadalem SE k800i wiec mam porownanie)

  • 19. Data: 2010-12-28 17:53:14
    Od: z <z...@g...pl>

    J.F. pisze:
    > Lampa duzo miejsca zajmuje, a zasieg .. wieksze fotoaparaty maja
    > klopot z osiagnieciem 2m, wiec podejrzewam ze i K800 tez byl kiepski.
    > Moze te diody wcale nie sa takie zle.

    Jak się pomaca to się wie :-)
    Są złe tak samo jak ksenon z LGKU990
    Testowałem k800 i W995 (8Mega 2 diody). W gorszym oświetleniu W995
    wymiękał. Podobno to ten sam aparat co C905 tylko właśnie bez ksenonu
    Wiem jestem rozbestwiony ale k800 górą.

    > Do K550 to nie wiem - czy cos przesadzili z kompresja, czy matryca
    > ostatniej jakosci i tak szumi. Zdjecia wychodza bardzo zle, i nie
    > tylko w w nocy.
    Zgadza się. K750 był lepszy. Mniej szumów.

  • 20. Data: 2010-12-29 07:57:12
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 28 Gru, 08:50, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > Elm robi lepsze zdjecia... a wideo to przepasc nad K800.
    > Oczywiscie nie sa to arcydziela lustrzanek ale nie robmy scen

    Potwierdzam, ale tez ma naprawde glupia wade - bynajmniej u jego brata
    Hazel'a dioda ma co prawda wyjatkowo silne swiatlo porownywalne z
    ksenonem, ale ustawiona jest na punktowe swiecenie i przedmiot
    oswietlany jest nierowno. Niektorzy wyjmuja soczewke znad diody :-)
    inni twierdza, że uzycie w telefonie funkcji retuszu wyrównuje na
    zdjeciu oswietlenie bokow i srodka.