  • 1. Data: 2010-12-26 23:04:57
    Temat: Internet w komputerze z telefonu
    Od: Jacek <t...@g...com>

    Nie mogę się połączyć z internetem z komputera przez bluetooth-
    >telefon. Telefon to Samsung gt-s5230G.
    Gdy wybieram połączenie w komputerze przez samsunga to wyświetla takie
    komunikaty.
    'Trwa wybieranie *99***1#'
    'Trwa rejestrowanie komputera w sieci...'
    'Błąd: 734: Protokół kontrolny połączeń PPP został zakończony.'
    Przeglądarka www w telefonie działa bez problemu (strony się
    otwierają). Łącze się przez Bluetooth z innego telefonu (dwie stare
    nokie) też bez problemu.
    System to windowsXP. Co może być powodem błędu? Może samsung korzysta
    z jakiś nowszych rozwiązań, a ja te protokoły mam usunięte z windows?
    Pliki na komputer z telefonu przez bluetooth mogę pobierać, wiec
    bluetooth w telefonie działą. Może trzeba coś w telefonie
    skonfigurować?
    Jeśli napisałem na złą grupę, to jaka jest dobra?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-12-27 11:11:27
    Temat: Re: Internet w komputerze z telefonu
    Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    On Sun, 26 Dec 2010 15:04:57 -0800 (PST) Jacek <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > 'Trwa wybieranie *99***1#'
    > 'Trwa rejestrowanie komputera w sieci...'
    > 'Błąd: 734: Protokół kontrolny połączeń PPP został zakończony.'

    Może trzeba skonfigurować access point?

    R.
    --
    Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
    macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)