    From: z <z...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Następca SE K800?
    Date: Mon, 27 Dec 2010 08:51:33 +0100

    BAREK pisze:
    > Dobry Wieczór!
    >
    > Właśnie dogorywa mojej żonie SE K800 i zastanawiam się jaki nowy telefon
    > jej w to miejsce kupić?
    > Dość ważny jest aparat fotograficzny, oczywiście rozmowy, SMS i MMS
    > -nie będzie praktycznie używany do internetu,
    > -nie ma znaczenia GPS
    >
    > Jakie nowe fabrycznie aparaty brać pod uwagę?

    Jeśli zależy Ci na mocy lampy błyskowej to ciężka sprawa
    C905 używane
    C901 też nie do dostania (miała era przez chwilę)
    Satio ??? Drogie :-(
    Miałem przez chwilę LGKU990 (bez i na końcu) miał lampę ksenonową ale
    była tak słabiutka jak dwie diody w W995
    Nie było wyjścia. Znalazłem używany K810 w dobrym stanie i teraz czekam
    aż ktoś wypuści na rynek godnego następcę w sensownych pieniądzach.