    Subject: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <pfu4pq$gn9$1@node1.news.atman.pl>
    <5b23985a$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
    <pg0nia$1s2$1@node1.news.atman.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 16 Jun 2018 09:41:40 +0200

    W dniu 2018-06-15 o 17:55, Cavallino pisze:

    > No patrz - i co robisz, idziesz pieszo?
    > Czy postulujesz zakazu dla samochodów na Twojej wsi?
    >
    > A jak nie - to dlaczrgo nie, moralność Kalego?
    > Mieszkańcy przedmieść wielkich miast mają identycznie, ale im chcesz
    > zakazać.

    Ja nie mowie że nie mam i nie jeżdżę autami. Ja tylko mówię że to zło.
    Na dwie ręce zagłosuje gdy władze wprowadzą ukaz ograniczający ruch
    prywatnych samochodów, ale oczywiście mają wrócić PRLowskie kursy PKS i
    PKP. Bo inaczej się nie da funkcjonować.

    > Praktycznie z wszystkimi zakupami czy
    >
    > Ano widzisz - jak do centrum swojego miasta mam jeszcze dalej, ale mi
    > chciałbyś zakazać jazdy samochodem, ale sam dupsko wozisz i nie
    > widzisz w tym nic złego.
    > Jedź sobie najpierw komunikacją wiejską (i nikogo nie obchodzi, jak
    > funkcjonuje i czy jest) a dopiero potem pyszcz o zakazach dla samochodów.

    Do centrum dojedziesz autobusem, tramwajem, naprawdę nie jesteś skazany
    na śmierdziela trującego wszystko wokół.. Ja niestety praktycznie nie
    mam wyboru.