  • Data: 2018-06-20 09:47:06
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-18 o 17:50, Cavallino pisze:

    > Kolej metropolitarna to nie komunikacja miejska.
    > Pociąg z Jarocina czy (po remoncie) z Konina, obecnie z Wrześni,
    > ciężko nazwać komunikacją miejską.

    No tak, ale ja o tym że można ograniczyć ruch prywatnych samochodów,
    jednak w zamian PKP i PKS muszą wrócić co najmniej do stanu PRLowskiego.
    A same MPK także oczywiście wymagałaby usprawnienia.

    > I do wygody.

    Tylko te koszty tej wygody.. Smród, hałas, stopniowa degeneracja
    środowiska. Stanowczo w złym kierunku to poszło. Dwutonowy potwór wożący
    50kg kierownicę i jej siatkę z zakupami...

    > To sobie chodź i d.. nie zawracaj.
    > Ja wolę jechać samochodem, a gdy jest ładna pogoda rowerem.
    > W każdym razie swoje reformy KONIECZNIE zaczynaj od siebie i swojej wsi.

    Nic nie rusza że trujesz innych, żadnych hamulców? Tylko za pysk ktoś
    musi trzymać, bo jak nie trzyma to wszystko wolno?