  • Data: 2018-06-18 17:45:21
    Temat: Re: Nasi posłowie znowu przeszarżowali
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-17 o 09:47, Cavallino pisze:

    > Poznańska kolej to Koleje Wielkopolskie, nijak nie mówiłem o całości i
    > w szczególności Intercity.

    PKP to mi się kojarzy z polskimi kolejami, a nie komunikacją miejską.

    > Najpierw do pracy, potem do domu.
    > Im wcześniej przyjadę, tym wcześniej wyjdę, doajedę do chaty i
    > odpocznę - stanie na przystanku, ale wąchanie żuli w NPK nie zaliczam
    > do kategorii odpoczynku.

    Co ten kapitalismus z Polaków porobił... Wszędzie z zegarkiem. Cały czas
    w pędzie. To auto tak naprawdę to potrzebne Ci przede wszystkim do
    urywania minut.

    > Za to marsz w śnieżycy z buta, na stację czy przystanek, jest
    > megaprzyjemnością, dużo lepszą niż odpalenie samochodu we własny
    > garażu....

    Wyprawa rowerem do miasta gdy na dworze mróz może się dla cyklisty
    skończyć tragicznie. Miejski mały spacer na przystanek nie niesie
    jakichś zagrożeń.