  • Data: 2011-11-17 09:48:59
    Temat: Re: Narzedzia CASE i generowanie kodu
    Od: " " <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeszcze bym zmienil:

    /////////////////////////////////
    > Trzy pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem

    > Siedem dla władców karłów w ich salach z kamienia

    > Dziewiec dla ludzi smiertelnych, smierci przypisanych

    > Jeden dla władcy ciemności na jego mrocznym tronie

    > w krainie Mordor gdzie zaległy cienie

    > Jeden by nimi rządzić, Jeden by je odnaleźć

    > Jeden by je zgromadzić i w ciemności związać

    > w krainie Mordor gdzie zaległy cienie

    ////////////////

    gdyby zamienic 'na' na 'w' byoby bardziej galdko ale
    chyba 'na' moze zostac,
    to zaden wypracowany przeklad tylko raczej kompilacja
    (nomem omen) tlumaczen na próbe
    [sorki za oftop ale jakos mnie naszlo wspominanie pamietnej
    wyprawy do Mordoru - choc jak czytalem 'Wladce Pierscieni'
    pod koniec podstawowki to bylem troche rozczarowany, nie wiem
    moze to wina tlumaczenia wlasnie - mailem takie dziwne wydanie
    z niewyrownanymi do prawej tekstami)

    (w krainie Mordor gdzie zaległy cienie)