  • Data: 2015-10-13 23:00:25
    Temat: Re: Nareszcie się obudził
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Oct 2015 10:04:38 +0200, Marek napisał(a):

    > Akurat te kontrole uwazam za potrzebne i skuteczne. Przy kazdej akcji
    > zawsze sie znajdzie ktos po spozyciu.

    No tak się utarło, że policjant sprawdzający przesiewowo trzeźwość jest ok,
    ale przetrzepujący kieszenie i torby przechodniów byłby zamachem na
    wolność, ale w zasadzie dlaczego? :)
    Niby rozsądne, ale tak naprawdę gdzie leży granica? W uciążliwości, w
    ingerencji w prywatność, jeszcze gdzieś indziej?

    Gdyby tak policjanci robili naloty ludziom na domy, dobrze przetrzepywali
    każdy kąt, to też co chwilę by znaleźli - tu jakąś broń, tam jakieś
    narkotyki, skradziony rower albo inne fanty, na komputerze jakiś piracki
    program albo inną empetrójkę.

    Niby nie to samo, ale jednak to samo :)

    > Dla mnie osobiscie ta chwila stracona w kolejce do alkomatu nie jest
    > problemem.

    A przesiewowa rewizja w domu by była? :)